Isovanhemmat veivät lapsen parturiin ja hiukset ovat aivan järkyttävät!
Lapsi oli saanut itse sanoa miten leikataan... en tajua, miten kukaan parturi voi päästää lasta ulos sen näköisenä!
Harmittaa kamalasti, enkä tiedä, kuinka saisin lapsen suostuteltua leikkaamaan loputkin hiukset, hän kun halusi juuri sellaisen tukan....
Mitä teen? Pakotan lapsen hiusten leikkuuseen vai yritän kestää?
Kommentit (15)
Ok, hyvää tarkoittivat, mutta silti...
Jos ei _ihan_ kamala, anna olla. Kasvaahan se. Ota vaikka " kesätukkamentaliteetilla" . Ensi kerran sitten sinun makusi mukaan.. =0)
Ei tulis mieleenkään valittaa että joku asia ei ole minun mieleiselläni tavalla tehty ellen kerran ole kertonut MITÄ HALUAN :DDD
Ei ole se parturi eikä isovanhemmat ajatustenlukijoita..... idiootteja kyllä voivat olla mutta eivät sentään yliluonnollisia.....
sinun mielestäsi!! Kun et saanut itse määrätä miten leikataa, myönnä pois! En usko että kukaan kunniallinen parturi leikkais huonosti!
lapsenhan ovat hiukset. Kyseessä on 8-vuotias poika, joka on aina halunnut pitemmän tukan- se on ihan ok. Hänellä oli ihan nätti tukka, mutta vähän se roikkui silmillä, olin itsekin ajatellut, että pitäisi vähän siistiä. Mutta parturissa poika oli sanonut, että haluaa edestä siilin ja takaa pitkän!!!... ja parturihan leikkasi...mutta vielä siten, että kun pojalla on päässä pyörre, niin osa takatukkaan tarkoitetuista hiuksista kääntyy eteen siilin päälle. Lopputulos on ihan sen näköinen kuin lapsi tai äiti olisi itse leikannut nopeasti puolet tukasta koneella pois... ei todellakaan parturissa käyneen näköinen! Ja tästä on vielä maksettu...
En ymmärrä kyseistä parturia, miten kehtaa kenellekään leikata sellaista tukkaa! Menisin hänelle valittamaan ellei olisi eri kaupungissa.
Kasvaahan se tukka, mutta eipä ennen koulua kovin paljoa. Ja kyllä haluaisin, että poikani hiukset olisivat siistit.
Entäpä jos itse menisit parturiin ja haluaisit vaikka hiukan tasoittaa latvoja ja parturi tempaisee sinulle siilitukan kun se hänen mielestään on parempi.
Ja jos isovanhemmatkin ovat antaneet luvan noudattaa lapsen tahtoa, niin mitä parturi siinä voi tehdä?
Koita löysätä pipoa!
lapsi haluaa tietynlaisen kampauksen, vaikken mikään takatukka-fani ole. Enkä antanut tarkkoja ohjeita, koska minulta ei kysytty, lomareissulla olivat ja isovanhemmat kai ajattelivat, että on vähän pitkä tukka... mutta surkeaa on, että kun lapsi on haaveillut poninhännästä ja tukka alkoi juuri olla siihen tarpeeksi pitkä, niin nyt siihen häntään tulee vain onneton takatukka ja päällä tosiaan on se tosi lyhyt siili.
Mitenkäs tämän nyt sitten nätiksi kasvattaa?
Luulisi, että parturit osaisivat kunnon takatukankin leikata.
t. ap
annat ymmärtää että on surkeaa kun lapsi ei saakaan haluamaansa tukkaa, mutta eikö hän juuri tämän nyt halunnut?
Sisko pyysi polkkatukkaansa pientä tasausta ja parturi vetäisi päälle pystytukan. Sopi kuulemma paremmin.
Siihen parturiin ei enää sen jälkeen menty.
Varmaan minun on yritettävä hyväksyä uusi hiuslook...
ehkä meillä on ollut eri näkemykset poninhännästäkin, eikä se nyt oikeastaan ole tärkeintä, joku sippura sinne kyllä saadaan. Ongelma on huono leikkaus.
Pojan hiukset ne ovat, eivät sinun.
Ja hiukset aina kasvaa takaisin.
KUULOSTAA TODELLA HUVITTAVALTA TAKATUKALTA
mInkä ikäinen lapsi on`?