Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatelkaa, jos olisi täydellinen vartalo.

Vierailija
14.10.2020 |

Miten mukavaa olisi olla, kun ei koskaan tarvitsisi häpeillä, peitellä tai piilotella mitään. Voisi laittaa mitkä vaatteet tahansa ja aina näyttäisi hyvältä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kenelläkään on, ainakaan omasta mielestä.

Vierailija
2/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihanaa. Kesälläkin vois pukea ihan mitä tahansa päälleen ja tarvittaessa pulahtaa vaikka alasti uimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen vartalo, voin laittaa päälleni ihan mitä haluan. En kylläkään koskaan paljasta ihoa tai rintavakoa.

En tiedä onko se muiden mielestä täydellinen, epäilen. Mutta itse viihdyn. Vaivannäkö salilla ja ruoan kanssa säästää aikaa ja vaivaa muualla.

Vierailija
4/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä sitten mies haluaisi seksiäkin.

Vierailija
5/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omasta mielestäni täydellinen vartalo. Olen voittanut geenilotossa. Täydellinen vartalo kuitenkin riippuu niin paljon aikakaudesta, että toivon jokaisen olevan tyytyväinen omaan vartaloonsa. Käytin niin monta turhaa vuotta vihaten omaa vartaloani; isoa takapuolta, paksuja reisiä ja tiimalasivyötäröä, samalla kun muodissa oli hyvin hoikka poikamainen vartalo (90-luku ja 00-luku).

Vierailija
6/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tämmönen ongelma tullut ikinä

mieleen.

Vierailija
7/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä loton jättipotistakin haaveilla.

Vierailija
8/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ihan kakara?

On sulla nimittäin sen verran pienet murheet.

Vierailija
9/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Taitaa yrittää olla some"vaikuttaja" eli muokattujen tissi-perse-selfieiden postaaja.

Vierailija
10/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Näin itseäni silmittömästi häpeävänä sanoisin, että tuo "pieni murhe" on aika elämäärajoittava.

Vierailija
11/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Näin itseäni silmittömästi häpeävänä sanoisin, että tuo "pieni murhe" on aika elämäärajoittava.

Minkälainen sitten olet? :/ Tai minkälaisena näet itsesi?

Vierailija
12/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Minulla on vastenmielinen naama (en edes lähde erittelemään). Olen lihava, ja vatsaa on kertynyt ihan liikaa. Minulla on todella paksut nivelet ja mm sormet näyttävät kamalilta tämän takia. Psyykkisten ongelmien takia minua etoo koskea alapäähän, joten sheivaaminen on retuperällä. Iho-ongelmien vuoksi en aina pysty sheivaamaan edes sääriä. Täten pitää vaatteilla peitellä alakroppaa ja/tai atopiarupia.

Vierailija
13/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Minulla on vastenmielinen naama (en edes lähde erittelemään). Olen lihava, ja vatsaa on kertynyt ihan liikaa. Minulla on todella paksut nivelet ja mm sormet näyttävät kamalilta tämän takia. Psyykkisten ongelmien takia minua etoo koskea alapäähän, joten sheivaaminen on retuperällä. Iho-ongelmien vuoksi en aina pysty sheivaamaan edes sääriä. Täten pitää vaatteilla peitellä alakroppaa ja/tai atopiarupia.

Minkä ikäinen olet? Seurusteletko tai oletko seurustellut?

Vierailija
14/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan vartaloani häpeile, vaikkei se mikään täydellinen olekaan. Olen ihan sinut kroppani kanssa, outo ajatus että kaikki ihmiset vihaisi vartaloitaan.

Naamani sitten taas on häpeäpilkkuni, sitä vihaan ja oikein nautin tästä maski-ajasta, kun saa naamasta puolet piiloon.

Vierailija
15/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä luulisi, mutta ei se oikeasti tee onnelliseksi kuin muutamaksi päiväksi.

Vierailija
16/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täydellinen vartalo.

Siihen täydellisyyteen tottuu.

En ole aina onnellinen.

Nyt tosin olen.

Vierailija
17/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellua persiissä ja pökkelöt reidet. Naama ei ihan symmetrinen ole ja lapsenomaiseksi jäänyt. Tissit ketunnokat.

Arpiakin tullut elämän varrella enemmän kuin jaksaa laskea. Nainen kun oon, niin ainahan sitä omasta mielestä on muutama kilo liikaa vaikka ihannepainoinen oon taulukoiden mukaan.

Tässä kehossa on voimaa ja se kannattelee mua, se on ottanut iskuja, kipuja ja vastoinkäymisiä ja suojannut minua.

Ainiin, yksi partakarvakin kasvaa leikkusarvessa :D

Rakas joskus hellyydenpuuskassaan sanoo sen olevan täydellinen kaikkine vikoineen.

Se riittää :)

Täydellisyys on tylsää.

Vierailija
18/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Minkä ikäinen olet? Seurusteletko tai oletko seurustellut?

En ole seurustellut, enkä tule seurustelemaankaan. Sikäli en ymmärrä miten se liittyy tähän.

Olen pian keski-ikäinen.

Vierailija
19/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kuinka lähelle pääsen yleistä käsitystä täydellisestä vartalosta mutta kerron kokemuksestani kuitenkin.

Olen 166cm pitkä ja painan 52kg. Olen urheilullinen, lihaksikas ja rasvaprosenttini on 19 ja tissit kokoa 70E. Numerot näyttävät suht hyviltä luulisin.

Silti löydän vyötäröltä ylimääräistä, reisistä selluliittiä. Muutama vuosi sitten painon 48kg ja ajattelin että hieman voisi vielä ylimääräistä fyllinkiä kadottaa.

Käsi sydämmellä voin sanoa että ihannon naisia, jotka ovat sinut itsensä kanssa minkä kokoisina tahansa. Täydellistä kroppaa ei nimittäin ole.

Vierailija
20/23 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla ihan kakara?

Sepä ikävää sitten.

Ei kellekään kaikki sovi.

Mutta en ole silti tullut ajatelleeksi että mussa olisi vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme