Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällä laihtua?

Vierailija
11.01.2014 |

Olen 172/80. Ruokavaliosta olen jättänyt pois hampurilaiset, pitsat, sipsit, karkit ja leivonnaiset. Syön normaalia kotiruokaa ja olen lisännyt salaattia. Nälkää en näe. Olen myös lisännyt liikuntaa. Ennen en liikunut yhtään ja nyt käyn kävely/juoksulenkeillä 2-3krt viikossa.

Noi mainitsemani herkut oli lähes päivittäisiä ja siihen lisäksi alkoholi minkä olen nyt senkin jättänyt. 

Kyllä mä joskus vielä kännit vedän, mutta oli niin bilevoittoinen loppuvuosi, et nyt pidän taukoa.

Haluaisin kymmenen kilos pois, mutta varsinainen laihdutus orjallisesti sääntöjä noudattaen saa mut masentumaan. Se, että voin syödä ihan normaalisti, vaikka kermakastiketta ja pastaa ei tunnu niin pahalta.

Noista herkuista luopuminen on jo jonkinlainen saavutus, mutta mieli tekee silti kokoajan.

Niin että onko tämä edistysaskel vai itsensä huijaamista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuaksesi sun pitää syödä vähemmän kun kulutat. Mielellään -500kcal/vrk, onko näin? Eli mikä on sun energiankulutus /vrk ja mitä sun syömiset sisältää /vrk. Tämä on aika ratkaiseva.

Vierailija
2/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Kalorilaskurin tai Kiloklubin käyttämistä ja merkkaamaan sinne kaikki mitä syöt sekä liikunnat. (Kalorilaskuri on maksullinen, Kiloklubi ilmainen, mutta Kalorilaskuri on parempi ja monipuolisempi kuin Kiloklubi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla pari viikkoa näet laihdutko noin. Alkuun varmaan lähtee kiloja ihan hyvin, viimeisiä voi olla vaikea pudottaa ilman enempää kiristystä. Ota myös huomioon, että liikunta voi lisätä lihasmassaa ja siten painoa, alussa myös kerätä enemmän nestettä lihaksiin. Mittaa strategiset paikat ja seuraa myös niissä tapahtuvaa muutosta painon lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme