Antti Rinne lähti paljon pienemmästä kuin Kiuru/Marin, mutta se on miehen rooli nykyään Suomessa. Nainen ei olisi menettänyt paikkaansa.
Jos Antti Rinne olisikin ollut nuori nainen niin ei olisi menettänyt paikkaansa. Missä tasa-arvo?
Kommentit (26)
Siellä keksitty. Sinne se jää.
Zinc
Nyyh, kyllä niin taas valkoista heteromiestä syrjitään. Ota kalja, tässä maassa on vielä paljon juomatonta alkoholia!
Nyt ei ole aika vaihtaa hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh, kyllä niin taas valkoista heteromiestä syrjitään. Ota kalja, tässä maassa on vielä paljon juomatonta alkoholia!
Hmm. niin syrjitään. Ja sinusta tämä on oikein koska?
Koska ei syrjitä. Ota se pää sieltä perseestä ja katso ympärillesi.
Antti saattoi haluta lähteä. Ehkä koko homma oli teatteria? Anttihan tuki voimakkaasti Marinia seuraajaksi. Marinhan oli ollut hyvä Rinteen sijaisena jo aiemmin. No tämä on toki spekulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Rinne lähti. Marin/Kiuru ei.
Ehkä se on lopulta kii siitä, paljonko yksilöllä on kanttia olla lähtemättä ja miten muut tukee tai juonii.
Rinne lähti, Haavisto ei. Kulmuni lähti, Kiuru ei. Rinteen ja Kulmunin kohdalla omat koirat purivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele? Rinne lähti. Marin/Kiuru ei.
Eikös Rinteeltä lähtenyt Kepun luottamus?
Kiurulta/Marinilta ei ole lähtenyt.
Enpä usko, että sukupuolella merkitystä, mutta samaa olen miettinyt.
Näin on. Meillä on valitettavan heikko oppositio. Hallitus resuaa kuin sikalauma vatukossa ja vähät piittaa edes laeista saati rehellisyydestä tai hyvistä tavoista.
Vierailija kirjoitti:
Lähti koska oli mies. Ja ei edes nuori. Nuori nainen ei olisi joutunut lähtemään!
Anneli Jäätteenmäki maalattiin aikoinaan syylliseksi, jotta huomio olisi siirtynyt pois hänen julkistamistaan asioista. Ihmettelen että meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti koska oli mies. Ja ei edes nuori. Nuori nainen ei olisi joutunut lähtemään!
Kulmuni lähti.
Vierailija kirjoitti:
Anneli Jäätteenmäki maalattiin aikoinaan syylliseksi, jotta huomio olisi siirtynyt pois hänen julkistamistaan asioista. Ihmettelen että meni läpi.
Totta. Vuonna 2020 ei olisi joutunut lähtemään samasta syystä. Tosin vaikka Sipilä olisi joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni lähti.
Kulmuni lähti oma-aloitteisesti ja itseasiassa siksi kun Kepun sisäinen valtataistelu kävi hänen kimppuunsa.
Puolueet ovat haistaneet kyllä nykytilan kun katsoo johtajien sukupuolijakaumaa.
Pitäisikö ministereille asettaa sukupuolijakauma 50/50? Pääsisi miehiäkin noihin töihin.
Täysin totta. Tasa-arvoa ei ole tämäkään toiminta.