Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 9v tyttö huutaa minulle mm. "kuo le kuole äm mä" koska otin puhelimen pois kun heitti munakkaan päin naamaani, mies syyttää minua

Vierailija
14.10.2020 |

että olen liian jyrkkä ja minun pitäisi ymmärtää. Kuuma munakas naamalla ei tunnu kovin mukavalta ja voin sanoa että hermo meni. Otin väkisin tytön kädestä puhelimen pois, koska hän olisi halunnut ottaa tilanteesta videota.

Ei tässä talossa, ei minun säännöilläni, pilkata tai satuteta ketään.

Mies on edelleen sitä mieltä että minun pitäisi pyytää tytöltä anteeksi. En jaksa enää pitkään tällaista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tuollaisessa suhteessa? Mitä se kertoo miehestä, että on lapsensa jättänyt kasvattamatta? Mitä tilanteen käsittely kertoo miehestä?

Syy ei ole lapsen. Vaan teidän aikuisten. Lapsi purkaa pahaa oloaan tilanteessa, johon te aikuiset olette hänet saattaneet. Lapselle ei aikuiset ole osanneet antaa muita keinoja käsitellä tunteitaan.

Minusta tuo lapsen käytös kertoo hänen isästään asioita, joiden perusteella päättäisin suhteen välittömästi.

Lapsi heittää kananmuna toisen päälle, mutta ei ole syyllinen siihen, koska on niin vajaa ettei tiennyt ettei kananmuni heitellä. Varsinkaan kenekään päälle. Okei av mamma okei.

Vierailija
22/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

good old nahkaremmi

Miksi ruumiillista kurittamista niin paheksutaan? Tuollaisessa ap:n kuvaamassa tilanteessa remmi olisi ihan paikallaan.

Meillä oli toisinpäin niin, että minun suunnilleen tuon ikäinen tyttö oli käyttäytynyt usemman kerran huonosti (ei kuitenkaan lähellekään tuollaista kuin aloittajalla), niin isäpuolensa oli sitä mieltä, että pitäisi remmillä kurittaa, koska muuten menisi jatkossa ihan mahdottomaksi. Joo, en suostunut, tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksänvuotias ei todellakaan heittele munakkaalla ketään, ellei ole henkisesti jälkeenjäänyt. En osaa sanoa miten sinun pitäisi asia miehen kanssa ratkaista, mutta tähänmennessä toimintasi on ollut oikein.

Vierailija
24/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin ap omistaisi asunnon missä asuu. Eiköhän siellä ole taas yksi lokki joka on muuttanut rättijätesäkkinsä kanssa miehen elätiksi asumaan 

Vierailija
25/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin taluttanu tukasta tommosen pellolle ja heittäny miehen ulos, päällystakki perässä. Tiedottaen, että loput kamat voi hakea muovikasseissa pihalta.

Vierailija
26/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI lapsi heitti munakkaan? Kai se nyt on oleellinen kysymys. Lapset eivät heittele toisen naamaan mitään (no pienet taaperot voivat joskus heitellä esineitä) ilman syytä. Mitä teit hänelle? Mitä sanoit? Olitko sarkastinen, ivallinen, nalkuttava, vihjaileva? Minkälainen suhde teillä on alun alkaenkaan? Haluat olla autoritäärinen auktoriteetti, jonka näkemyksiä ei saa kyseenalaistaa? Miksei miehesi keskustele lapsen kanssa? Miehesi tehtävä on kasvattaa ja keskustella ja ojentaa. Miksi sinä otit puhelimen? Eikö sinun ja miehesi pitäisi olla tässä aikuisia ja käyttäytymisen mallina. Ei näin: munakas lättyyn - puhelin revitään - huutoa ja tappotoiveita - rääkynää ja uhkailua.... 

Vierailija
27/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle waterboard-käsittely. Oppiipahan olemaan. Ja sinä pääset vankilaan, mutta saatpahan olla rauhassa kakaralta.

Ja vastaukseni on yhtä trolololooo kuin ap:n postaus.

Vierailija
28/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rääpäle pariksi päiväksi ilman ruokaa, niin eiköhän kolmantena jo maistu. Tai pakota mies laittamaan sapuska. Vai onko se tyyppi täysin kädetön tapaus?

Vierailija
29/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet sellainen munanaama.

Vierailija
30/30 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pannuhuoneeseen Matildan seuraksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi