Ei nimi miestä pahenna?
Muutin kesällä uudella paikkakunnalle, pieni paikkakunta, 12000 asukasta tässä ydinkaupungilla. Olen koko syksyn ihmetellyt että on ihmeellinen kaupunki. Kun olen hoitanut asioita niin äärimmäisen tylyä ja vihamielistä on kohtelu, etenkin puhelimessa.
Paikallinen pitseria oli oikeastaan ensi kokemus, mainostivat ilmaisjakelussa kuljetustarjousta ja muuttoiltana olisin tilannut pitsaa. Minulle alettiin suorastaan huutamaan puhelussa ja tuli paikan omistaja puhelimeen etten saa koskaan enää soittaa heille. Ihmettelin kyllä silloin. Samoin kun asunnosta oli jo muuttaessa pönttö rikki vessassa ja soitin rautakauppaan niin kysyin voisivatko toimittaa ja hyvin oli mukava myyjä mutta toimituksesta kysyttäessä alkoi huutamaan että me ei sinne Korvenkylälle tulla rikottuja pönttöjä kuntoon laittamaan.
Yhdestä ravintolasta olisin varannut pöydän kun siskoni kävi kylässä, en saanut täyttä oli kuulemma koko viikonlopun ja luuri paiskattiin korvaan.
Tänään töissä kuulin kun mies tuli asioimaan ja sanoi että täälläkö se s****nan xxx xxxxxx on töissä ja hirveä kiroilu.
Ajattelin että nyt lähden tästä tuppukylästä. Työkaverilta kysyin että mitä ihmettä niin työkaveri sanoi että minulla on täysin sama nimi kuin jollain ihan hullulla rikollisella ja seutukunnan kauhulla. On nyt silti vankilassa se roisto kun ajoi joidenkin tyhjien lastenrattaiden päältä tahallaan kesällä!
On ollut taposta linnassa kahdesti, ra is kauksia tehnyt ja myy huumeita, on tosiaan tahrannut jakamamme nimen täälläpäin.