Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ja fiksu salarakas- miä teen?

Vierailija
10.01.2014 |

Olihan kekkonekin ruma ja moni fiksu mies on uma, mutta kun olen kauneutta rakastava ja salarakas onkin ruma- mitä teen?tottuuko rumuuteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko feidata yksi säätö pinnallisuuteeni vedoten, koska en enää pystynyt vakuuttamaan itselleni, että se sisäinen puoli on niin loistava, että ajaa tuon ulkoisen viehättämättömyyden ohi.

Vierailija
2/3 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu, jos mies on kyseessä. Vaatii kyllä sen rakastumisen että pääsee asian yli ja ottaa aika koville antaa tässä asiassa itselle periksi. Aiemmin tapailin vain komeita poikia, pitkiä, hoikkia ym.mutta sitten tuli vastaan sellainen pakkaus, joka henkisesti vetosi, vaikka oli ruma, lyhyt ja paksu ja on sitä yhä. En kadu, kauneutta saa vaikka hankkimalla kreikkalaisen miespatsaan kotiin.

T: N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse aika nätti naisihminen aikoinaan. Oli komea jalkapalloilija avokumppanina. Ja sitten rakastuin rimpulaan ja rumaan filosofipoikaan, joka oli vielä muutaman vuoden nuorempi. Otti koville, nauroin tätä kavereitten kanssa. Mutta naimisiin mentiin ja 20 vuotta kaikki oli ok. Oli hienoa, kun mies oli kaikin tavoin fiksu, nokkela ja oikeastaan ihan viisas. Nyt ärsyttää miehessä kaikki, ja eniten ulkonäkö. Että mieti vielä...