Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarkkailetko koska puolisosi on watsapissa tai mesessä aktiivisena? jos tarkkailet niin miksi?

Vierailija
14.10.2020 |

minua tarkkaillaan enkä tiedä onko se semmoinen asia, joka kuuluu vain unohtaa? eihän sitä estääkään voi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö en... tietenkään. (mesessä mies ei ole, WA:ta sentään käyttää)

Vierailija
2/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin messengerin paikalla-tieto lagaa aika huolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile mutta näkeehän sen kun menee kirjoittamaan viestiä, että koska on ollut paikalla. Mutta tällä nyt ei ilmeisesti tarkoiteta sitä? En ymmärrä miksi pitäisi tarkkailla, mitä siitä sitten selviäisi?

Vierailija
4/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tullu mieleen kyllä

Vierailija
5/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mese ei pidä paikkaansa, mutta sitähän ei voi olla näkemättä. WA ei oo itellä läsnäolo päällä.

Vierailija
6/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Whatsapissa päällä sitä asetusta, jossa näkyy aktiivisuus (enkä ihan ymmärrä, miksi joku pitää sitä päällä). Jos olisi päällä, en tarkkailisi, koska mua ei kiinnosta, milloin puolisoni viestittelee Whatsapissa.

Vierailija
7/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas jollakin niin pieni maailma ja asiat että voe hyvänen aika!

Vierailija
8/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, jos on vaikka mökillä, niin katson onko vielä hereillä (koska viimeksi paikalla) vai laitanko viestiä vasta aamulla.

Edellisessä suhteessa minua kytättiin ja kun nähtiin tuli kommenttia tyyliin, olit viisi tuntia sitten ollut paikalla, mutta et vastannut viestiin. Laitoin ilmoitukset pois päältä ja suhteen myös.

Vierailija
9/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se läsnäolon näkymisen puutekin antaa jonkinlaisen viestin sinusta. Ja silloinkin kun viimeksi paikalla-toiminto on piilotettu, se paikalla-teksti näkyy toiselle jos hän katsoo profiiliasi juuri sillä hetkellä kun olet paikalla.

Vierailija
10/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se läsnäolon näkymisen puutekin antaa jonkinlaisen viestin sinusta. Ja silloinkin kun viimeksi paikalla-toiminto on piilotettu, se paikalla-teksti näkyy toiselle jos hän katsoo profiiliasi juuri sillä hetkellä kun olet paikalla.

Millaisen viestin se antaa?

Vierailija
11/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkintakysymys, riippuu erittäin paljon kuka asiaa katsoo. Esimerkikski että haluat salata jotain.

Vierailija
12/12 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkintakysymys, riippuu erittäin paljon kuka asiaa katsoo. Esimerkikski että haluat salata jotain.

Ok. No, mä annan kaikille sen neuvon, että ei kannata kauheasti miettiä sitä, mitä joku Whatsapp-asetusten katsoja susta miettii. Toki voi myös antaa sellaisen neuvon, ettei kannata ihan kauheasti miettiä jonkun toisen Whatsapp-asetuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi