Miten on mahdollista, että olen hyvin nukkuneena ja meikattuna kaunis kuin Tuhkimo, mutta huonosti nukkuneena ja meikattuna ruma kuin Miss Piggy?
Jotenkin ihan liian suuri kontrasti näiden välillä. Miten tämä on mahdollista, että unenlaatu vaikuttaa näin radikaalisti? Tämä ei ole vain omassa päässäni, sillä aina kun olen nukkunut hyvin ja näytän hyvältä huomaan myös miesten katsovan minua pitkään ja silmät loistaen.
Kommentit (12)
Ja tosiaan silloin kun näytän "Miss Piggyltä" kukaan mies ei katso sekuntia kauemmin, jos edes sitä sekuntia 😄
AP
Vierailija kirjoitti:
Vaihteleeko painosi ja kärsän muistosi myös samaan tahtiin? Ehdotan anaaliseksiä.
*muotosi
Se on se turvotus. Ja myös ihon sävy muuttuu, johtuukohan verenkierrosta.
Miss piggy on style-icon.
Huonosti nukkuminen vaikuttaa paljon silmien ympärillä olevaan alueeseen, ihon kirkkauteen, väriin ja puhtauteen sekä huulen ympärillä oleviin alueisiin. Väsyneenä on vähän kuin olisi vanhentunut.
Miten on mahdollista että ihmiset morkkaa eläimiä jotka ovat aina parempia kuin ihmiset????? Senkin sika, rotta lehmä. Ei voi ymmärtää.
Ulospäin heijastuu mitä tunnet sisäisesti.
Simple as that 🤷♀️
Kokeile seuraavaksi vaihtaa Miss Piggy -moodisi lennossa Tuhkimoksi ja huomaat, et se toimii.
Asenne ratkaisee. Aina.
Totta on, en yhtään pidä peilikuvastani huonosti nukutun yön jälkeen, mutta kun olen saanut nukkua oman mieleni mukaisesti riittävästi niin tosiaan naamakin näyttää paremmalta ja normaalilta minulta. Varmasti sellainen elämäntyyli vanhentaa jossa aina joutuu nipistämään unen kustannuksella.
Samat kokemukset! Ikäeroa peilikuvien välillä n. 15 v. väsyneenä/levänneenä.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että ihmiset morkkaa eläimiä jotka ovat aina parempia kuin ihmiset????? Senkin sika, rotta lehmä. Ei voi ymmärtää.
Miss Piggy ei ole sika, vaikka sillä kärsä onkin. Googleta sika, sillä on ihan erilaiset kasvonpiirteet kuin Miss Piggyllä, esim. oikealla sialla silmät ovat kaukana toisistaan. Miss Piggy muistuttaa sian ja ihmisen hassua risteytystä.
Sama täälä. Tosi pieni määräkin meikkiä saa näyttään ihan erilaiselta kuin ilman.
Jos ajattelet mihin kiinnität viehättävässä ihmisessä huomiota, niin huomaat etteivät yksittäiset rypyt tai muhkurat vaikuta suuntaan tai toiseen jos ihminen viihtyy omissa nahoissaan.
Sitä tarkoitin tuolla asenteella.
Sisäisesti epävarma kaunotar/komistus voi olla paljon vähemmän viehättävä kuin elämää nähnyt itsestään pitävä nainen tai mies.
Vaihteleeko painosi ja kärsän muistosi myös samaan tahtiin? Ehdotan anaaliseksiä.