Onko muita, joiden miehet tykkää et naamamaskit on neideille?
Kommentit (26)
Nolo.
Miehillä on suurempi riski sairastua koronan vaikeaan muotoon ja kuolla siihen.
Ei se maski mitään auta joten turha sellaista on naamaansa laittaa.
Ja yrittävät kieltää rouvaltaan kasvomaskin käytön?
Ei. Mieheni asuu kaupungissa, jossa maskia on käytettävä kaikissa julkisissa sisätiloissa ja liikennevälineissä. Hänestä se on hyvä asia.
Mitä sitten? Pelkäätkö että menetät elättis?
Vierailija kirjoitti:
Muista sanoa tuo leikkaussalihenkilökunnalle, kun sinä tai perheenjäsenesi joudutte leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sanoa tuo leikkaussalihenkilökunnalle, kun sinä tai perheenjäsenesi joudutte leikkaukseen.
Tietämätön hölmö olet. Tiedätkö edes miksi leikkaussalissa käytetään maskia?
Ei. Olen naimisissa aikuisen kanssa.
En voisi kuvitella eläväni niin yksinkertaisen miehen kanssa.
maski ei suojaa sairastumiselta
Maski suojaa siltä ettei tartuta muita.
Meneex jaceluun?
Ne on mielenterveysongelmaisille hysteerikoille sukupuolesta riippumatta.
Tosimiehen kasvomaski näyttää tältä:
https://www.dhgate.com/product/2020-reusable-3d-printing-cartoon-face-m…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämätön hölmö olet. Tiedätkö edes miksi leikkaussalissa käytetään maskia?
Samasta syystä kuin me muutkin. Ettei tartuteta pöpöjämme muille.
Ainakin minulle myydyssä maskipakkauksessa lukee selvästi, että "ei suojaa bakteeri tai virustartunnoilta". En tiedä mitä hyötyä tästä oikeesti on, mutta käytän kyllä jos täytyy julkisilla kulkea.
Minua on koko ajan mieityttänyt, kun nämä maskin pitäjöthän näkee itsensä oireettomina koronan tartuttajina niin olisi mukava saada vastaus muutamaan kysymykseen.
1. Yskitkö terveenäkin paljon ja siksi maski?
2. Oireeton tartuttaa pintojen kautta. Missä käsineet? Käsien pesu vain suojaa saamasta koronaa joten, jos olet oireeton koronan levittäjä käytä käsineitä ja pyydä joku muu pukemaan ne koska levität virusta käsineiden ulkopinnalta jos puet ne itse.
3. Mikset pysy kotona jos olet sairas?
4. Suojaat muita taudilta johon sairastuu alle promillen verran ihmisiä sairastuneista vakavasti. Miksi. Mikä saa sinut uskomaan että tapaat juuri tämän ihmisen?
Käytin ekaa kertaa eilen maskia. Olen nuhassa ja oli pakko käydä kaupassa.
Muuten en käytä. En jaksa, enkä halua roskata turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua on koko ajan mieityttänyt, kun nämä maskin pitäjöthän näkee itsensä oireettomina koronan tartuttajina niin olisi mukava saada vastaus muutamaan kysymykseen.
1. Yskitkö terveenäkin paljon ja siksi maski?
2. Oireeton tartuttaa pintojen kautta. Missä käsineet? Käsien pesu vain suojaa saamasta koronaa joten, jos olet oireeton koronan levittäjä käytä käsineitä ja pyydä joku muu pukemaan ne koska levität virusta käsineiden ulkopinnalta jos puet ne itse.
3. Mikset pysy kotona jos olet sairas?
4. Suojaat muita taudilta johon sairastuu alle promillen verran ihmisiä sairastuneista vakavasti. Miksi. Mikä saa sinut uskomaan että tapaat juuri tämän ihmisen?
1. En yski terveenä lainkaan.
2. Desinfioin käsiä jatkuvasti enkä koske bussissa mihinkään kaiteisiin, selkänojiin tms.
3. Pysyn kotona silloin kun olen sairas.
4. Koronaan kuolee noin 3-4% sairastuneista, joten vakavasti sairastuvien osuus todellakin enemmän kuin "alle promille".
Kuulostaa, että miehesi on erittäin epävarma omasta miehisyydestään. Vahvan itsetunnon omaava mies pukeutuu vaikka mekkoon pelkäämättä, että muuttuu siitä naiseksi.
Ehkä hänen kannattaisi käydä juttelemassa jossakin, että juurisyyt tällaisille peloille saadaan selvitettyä.