Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa tämä kertomus, kun Samu Haber otti rentouttavalle lomalle mukaan sekä tyttöystävänsä että äitinsä

Vierailija
14.10.2020 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000006668537.html
Romanttinen loma tyttöystävän kanssa ja äiti samassa huoneistossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haber nyt on aina vaikuttanut äärimmäisen luontaantyöntävältä hahmolta, joka tekee mitäänsanomatonta musaa. Että ihan profiiliin sopii 😀

Vierailija
2/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exältä olis voinu odottaa samaa kun aina mutsi mukana paikassa kuin paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä tuo äiti on tuossa ajatellut. Miksi aikuisena ihmisenä haluaa edes tunkea samaan huoneistoon, kun ymmärtää, että pariskunta on ollut erossa ja haluaa olla rauhassa ja sekstailla. Omituinen tarve olla omaa poikaa lähellä?

Vierailija
4/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuhan on siis ottanut kahdenkeskiselle lomalle äitinsä mukaan KAKSI kertaa ja majoittumaan vieläpä samaan huoneeseen, koska ei osannut sanojensa mukaan sanoa äidille EI! Tämä on kiinnostavampaa kuin hänen kokaiinikäräjänsä.

....  Oedipus much!! :`D?!

Vierailija
5/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa, että sairaan outoa kun luin tämän.

Vierailija
6/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että jostain syystä nimenomaan ei halunnut sekstailla tyttöystävän kanssa ja kätevä tekosyy seksittömyydelle on se, että mutsi on tuossa viereisessä huoneessa.

Vierailija
7/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikö se tyttöystävä ole sanonut mitään? Itse sanoisin että majoitu sinä sit äitisi kanssa, minä otan oman huoneen.

Vierailija
8/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta. Hyi saatana! Minä en olisi kehdannut tuollaista tunnustaa ja kirjaan laittaa.528

Vierailija
9/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kolmekymppistä poikaa ja en kyllä äitinä lähtisi ikinä kolmanneksi pyöräksi ulkomaanmatkalle. Vähän pitää olla tilannetajua äidilläkin.

Vierailija
10/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että jostain syystä nimenomaan ei halunnut sekstailla tyttöystävän kanssa ja kätevä tekosyy seksittömyydelle on se, että mutsi on tuossa viereisessä huoneessa.

Joo ja sitten todella kummallista, että tilanteesta tulee sitten riitaa tyttöystävän kanssa :D

Vierailija
11/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi kolmekymppistä poikaa ja en kyllä äitinä lähtisi ikinä kolmanneksi pyöräksi ulkomaanmatkalle. Vähän pitää olla tilannetajua äidilläkin.

Mä en ylipäätään lähtisi aikuisena pariskunnan kanssa samaan huoneistoon lomailemaan. Kaipaisin itsekin yksityisyyttä. Ja aikaa voisi viettää sovitusti joka tapauksessa muutenkin.

Vierailija
12/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi oli kyllä toi Haberin ensimmäisessä persoonapronominimuodossa esittämät näkemykset Europpan halutuimmasta miesrokkarista 🙈

Vierailija
13/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nosta hattua Vivianille.

Itse jaksoin vain kolme ja puoli vuotta suhdetta jossa meitä oli kolme; minä, mies ja hallitseva anoppi.

Vierailija
14/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Haberilla jo tuolloin huumeongelmaa?

Voi latistaa libidon kokonaan. Onko tätä huumeongelmaa pitänyt salata tyttöystävältä?

Vierailija
15/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Me tehdään kerran vuodessa reissu äitini ja mieheni kanssa. Aina majoitutaan samassa mökissä, joskus jopa samassa huoneessa.

Hauskaa on ollut.

Vierailija
17/19 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivian on kyllä kaunis nainen. Miksi se jonkun Haberin kanssa vehtaa?

Vierailija
18/19 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi oli kyllä toi Haberin ensimmäisessä persoonapronominimuodossa esittämät näkemykset Europpan halutuimmasta miesrokkarista 🙈

Ei kyllä sanonut noin vaan "Euroopan tasolla suosittu miesrokkari."

Vierailija
19/19 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se haaberiki,semmä myrkytin täysin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi