Annatteko miesten katsella imetystä?
Otsikon kysymys tuli mieleen, kun lasten myötä olen oppinut uusia juttuja itsestäni. Varmaan mulla on ollut ehkä jotain fantasioita katselevista miehistä ennen lapsiakin, mutta olen aina ollut varmaan liian ujo toteuttaakseni niitä. Imettäminenhän on kuitenkin vähän sellaista "luvallista" paljastelua. Nyt olen huomannut, että salaisesti nautin siitä kun joku vieras mies pääsee näkemään rintani. Tuli siis vain mieleen, että olenkohan jotenkin vinksahtanut, vai olisko kenties muitakin jotka oikeastaan tykkää vähän paljastella imettämisen yhteydessä?
Sen olen kyllä myös huomannut että myös sillä on vaikutusta, millaisia katselijoita on tarjolla... :) Ihan joka miehen edessä se ei tunnu niin luontevalta, mutta toisten kanssa sitten erittäinkin. ;) Yhden kaverin miehellä oli jopa sellainen tietty pilke silmäkulmassa kun ehkä vähän tarkoituksellisenkin hitaasti pujotin liiviä takaisin imetyksen jälkeen niin, että sille jäi hyvää aikaa katsella. Melkein nolotti jälkeen päin, kun tuli jotenkin sellainen olo että se taisi arvata mikä oli pelin idea. Mutta ei sekään oikeastaan haittaa vaikka olis arvannutkin. Sen kanssa on aina synkannut niin hyvin, että jos olisin sen tavannut ennen kuin mun kaveri iski siihen silmänsä, niin ei tiedä mitä olisi ehkä tapahtunut. Ja jotenkin on sellainen olo, että tunne on varmaan molemmin puolinen.
Mutta siis, olenko ihan friikki tai jotain?
Kommentit (13)
Vähän samoilla linjoilla, imettäminen on luonnollinen tapahtuma. Ei siitä oikein osaa saada kiksejä että nainen imettää esim julkisella paikalla.
Herra43nääsville
Olen nainen, mutta en kokenut sitä noin. Mutta luontevammaksi asian kyllä koin, siis sen, että joku rinnan näkisi. Siis tyyliin, ei haittaa yhtään, vaikka joku vieras mies näkisi, mutta en kokenut sitä kiihottavana. Vaan neutraalina. Kerrankin olisin voinut sanoa mahdolliselle asian väärin käsittävälle tollolle, että kuule, painu suolle, sun ehdottelus on evvk. Mutta olemme yksilöitä, ei siinäkään mitään pahaa, että aloittajalla asia meni toisin päin. Olin ennen lastensaamistakin kyllä aika rento alastomuuden suhteen, en tosin julkisella paikalla(!) mutta siis yhteissaunoissa tai petikaverin kanssa.
Olisin voinut jopa lasten saannin jälkeen mennä uimahalliin ilman uimapukua, yhtäkkiä tuntui ihan hölmöltä, että jokainen suojeli ja peitti "niitä paikkojaan".
Mutta se on mennyt ohi, kun lapset ovat kasvaneet (4- ja 6-v) Kai sitä oli aluksi niin lapsiin kiinni kasvanut, että päin vastoin seksuaalisuus katosi jonnekin täysin ja otti kaiken vaan ilman seksiä. Se oli vapauttavaa.
Mulle tulee myös mieleen, että ap:tä katsellut mies katsoo asiaa imetykselle hyväksyvän hymyn antaen, ei seksuaalisessa mielessä paljaalle rinnalle. Mutta voin toki olla väärässäkin.
Mutta miehillehän käsite äiti tuo usein positiivisiä mielleyhtymiä, jopa enemmän kuin naisille, olen lastensaannin jälkeen ollut huomaavinani.
t.4
Kyllä aina tissinväläytys sopivassa tilanteessa saa munan kovaksi.
Olen itse häpeäkseni huomannut saman. Yritän tasapainoilla omien tunteineni rajoissa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:29"]
Kyllä aina tissinväläytys sopivassa tilanteessa saa munan kovaksi.
[/quote]
Turha sitten luulla imetystä sopivaksi kohdaksi. Aina ei voi välttää etteikö joku jotain näe, mutta se ei aina tarkoita vilauttelua, jos jotain näkyy. t.4
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 15:35"]
Olen itse häpeäkseni huomannut saman. Yritän tasapainoilla omien tunteineni rajoissa.
[/quote]
Jaa... No nyt alan ymmärtää, miksi joitain naisia häiritsee joidenkin äitien julki-imetys. Salaa vilauttelijoina olettavat muidenkin naisten ajattelevan salaa heidän miehiään. Salaa vilauttelu on ok, niin kuin on sekin, että äiti pelkästään vauvan ruokailu mielessään imettää julkisella paikalla.
t. 4
Aika oudolta kuulostaa. Itse olen aina vältellyt tilanteita, joissa on ylimääräisiä katselijoita. Imettää voi kyllä niinkin, ettei paljastele rintojaan yleisillä paikoilla. Joten minusta on friikkiä ajatella kuten aloittaja.
Terve!
Minulla on elämässäni sellainen tilanne että vaimoni ei luultavasti tule koskaan saamaan minun kanssa yhteisiä lapsia.
Se harmittaa minua toisaalta minua valtavasti koska olen lapsi rakas.
Mutta onhan minulla rakkaani,kaikkea ei voi aina saada.
Tämän lapsettomuuden myötä minulta jää tuo kaunis asia raskaus aika näkemättä,itse olen sitä mieltä että ei ole kauniimpaa eikä seksikkäämpää asiaa kuin raskaana oleva nainen.
Nainen on todella seksikäs raskaana olevana kauniine muotoineen ja aistineen.
Esimerkiksi rinnat ovat taivaallisen kauniit ja seksikkäät.
Voisin katsella naisen imetystä vaikka kuinka kaun,se on jotenkin herkkää,kaunista ja seksikästä.
Olisi ihanaa päästä kokeilemaan raskaana olevan naisen rintoja,kosketella,paijata ja vaikka imaistakkin sitä jos tuntuisi molemmista oikealta.
Itse olin yksi päivä matkalla töihin ja Bussissa oli Äiti vaunujen kanssa keskellä bussia niille tarkoitetulla paikalla.
Yht äkkiä Äiti otti vaunuista lapsen syliinsä ja rupesi imettämään naista bussissa.
En voinnut olla katsomatta tilannetta,katseeni lukittautui tuohon tilanteeseen.
Äidin aloittaessa imettämistä hän aukaisi takkinsa samalla vilkuillen ympärille,takin saatuaan auki hän hivutti hitaasti paitansa auki ja vapautti rintansa ulos imetys liiveistää.
Katseeni nauliintuin tuon äidin turvoneeseen tummaan nänniin ja siihen kuinka pieni lapsi hapuili sitä suuhun.
En saannut katsettani irti siiti tilanteesta ,huomasin yhtäkkiä että nainen joka imetti lasta katsoi minua suoraan hiukan hymyillen,hymyilin takaisin varovasti naiselle niikuin kysyäkseni katsella että saanko katsoa imetystäsi,ettet vaan vaivaannu,nainen melkein vastasi katseellaan että katso vaan,näin ainakin minä kuvittelin.
Se oli kaunista ja toisalla tapaa kiihottavaa.
Vauva rupesi jossain vaiheessa leikkimään äitin tissillä hapuillen sitä suuhunsa ja välillä ampuen nännin pois suustaan,huomasin kuinka äitin nänni kovettu ihanasti tuosta lapsen leikittelystä.
Jäime kumpikin samalla pysäkillä bussista pois,pihalle astuttuani huomasin että olimme pääte pysäkillä ja olimme ajanneet reippaasti ohi minun pysäkistäni..
Katsoin vieläkerran päätepysäkillä Äitiä,hän hymyili minulle vielä kerran.
Taisi hänkin pitää siitä että häntä katseltiin taikka sitten nauroi minulle tajuttuaan minun nolon tilanteeni.
Kiitos vastauksista! Mukavaa kun ei kukaan ihan täysin lytänny. Hassua oikeastaan, miten paljon jännitti miten ihmiset reagoi. Varmaan se on juuri niin että useimmille meistä imettäminen ja siihen liittyvä "paljastelu" on täysin epäseksuaalista. Ehkä se onkin enemmän niin, että kun arvaan tai huomaan joskus jonkun miehen katsovan vähän "silleen" niin sitten sitä alkaa kuvitella, mitä sen miehen päässä liikkuu. Että olen siis siltä osin äkkiä alasti sen edessä jne... Ja sitten sitä huomaa itsekin oikeastaan pitävänsä tilanteesta. Mutta ehkä tosiaan olen vähän exhibitionisti sitten. :) Mutta niin kauan kuin kukaan ei pahastu, niin haitanneeko tuokaan. Ajatusmaailma on monessa muussakin mielessä muuttunut kyllä aika paljon lasten saannin ja raskausten myötä. Jollakin tavalla sitä on tullut rohkeammaksi, niin kuin joku teistä kirjoitti.
Yllä olevan kirjoitti siis AP! :)
Kivaahan siinä katsella sitä megakokoista tissiä. Tissi ja pää melkein samankokoiset.
Lopuksi voisin tulla jälkimaidoille!
Jostain syystä mua ei yhtikäs kiihota katsella imettäviä naisia. Ehkä se on siksi, kun ei ole itekään tottunut ruokailun aikana naimaan.