Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Silmälasit ilman vahvuuksia
13.10.2020 |
Onko noista haittaa silmille, jos näössä ei ole vikaa?
Kommentit (4)
Ei ole, mutta miksi haluat käyttää laseja? Olisit tyytyväinen, ettet tarvitse
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lasit ilman vahvuuksia, hajataittoon.
Lisäys: ollut 40 vuotta.
Alue: Aihe vapaa
Ei