Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parikymppiset eivät osaa nauttia lapsuudesta?

Vierailija
09.01.2014 |

Surullista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä parikymppisen lapsuus tarkoittaa?

Vierailija
2/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silloin olisin tiennyt mitä haluan, olisin voinutkin nauttia. Missä kohtaa sitä silloin ehtii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tää joku selkeesti äiti, jonka pikkupoika (eli 22v kolli) on lähtenyt maailmalle ja nyt tämä kyseinen mamma itkee tuskaansa tänne joka päivä eri kysymyksen muodossa. Päästä jo irti.

Vierailija
4/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ohjeet tulemaan niin tiedän uudistaa elämäni. T. 22-vuotias

Vierailija
5/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta nauttimisen ilo vähän karisee kun pitää nousta aamulla töihin, opiskella, hoitaa koti, tehdä ruoka ja maksella tylsiä sähkö- yms. laskuja :(

Vierailija
6/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:04"]

Vituttaa tää joku selkeesti äiti, jonka pikkupoika (eli 22v kolli) on lähtenyt maailmalle ja nyt tämä kyseinen mamma itkee tuskaansa tänne joka päivä eri kysymyksen muodossa. Päästä jo irti.

[/quote]

Ap on Ikis eli ikäerohullu. Palstan vakiohauskuuttaja :-)

Vierailija
7/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen harvoin, liian harvoin, osaa arvostaa sitä mitä hänellä on. 

Vierailija
8/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parikymppisellä lapsuus on jo taakse jäänyttä elämää, vähän myöhäistä tuossa vaiheessa yrittää elää lapsuutta.

Häh, miksi mä vastaan tosissani jollekin Ikikselle? Mulla ei taida olla elämää :)

Vierailija
9/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kun se on keski-ikäinen nainen, jonka mies on löytänyt nuoremman (20-25-vuotiaan) naisen. Ja hän sitten ajatteli jättää asiasta yli pääsemisen väliin. Ero tietysti on elämän suurimpia tragedioita. Mutta sen voisi tehdä jollain muulla tavalla kuin mollaamalla 20-25-vuotiaita naisia lapsiksi.

Vierailija
10/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä yhteydessä tarkoitetaan lapsuudesta nauttimisella? Olen 23-vuotias. Olen maksanut opintolainani, käyn töissä ja maksan ajallan laskut ja vuokran. Samalla nautin vapaa-ajalla suunnattomasti erimerkiksi sarjakuvien lukemisesta, puissakiipeilystä ja Legoilla rakentelusta :) Kelpaako ap:lle?

Vierailija
11/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osasin nauttiakin lapseni lapsuudesta kun olin parikymppinen.

Vierailija
12/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin parikymppisenä en koe olevani enää lapsi. Maksan itse vuokrani, teen ruokani ja pesen pyykkini. Aikuisen elämää :) Vai pitäisikö hakea barbit lapsuudenkodin vintistä?

Vierailija
13/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua siis mä en todellakaan ole enää lapsi! Vaan aikuinen :D oma koti, on lainan lyhennystä + muita maksuja, lapsi, ammatti. Miten mä vielä voisin nauttia lapsuudestani???!

T. 20w

Vierailija
14/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaanpa kaikki parissa kymmenissä olevat jo itsenäistyneet ihmiset nyt sitten nauttimaan tästä lapsuudestamme, hellanlettas! Unohdetaan vastuu ja itsenäisyys, aletaan taas lapsiksi! :D

Voi hyvänen aika. Kyllähän siinä ois Sitte taas valittamista siitä ettei täysi-ikänen osaa käyttäytyä yhtään. :D

Vierailija
15/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:25"]

[/quote]

Ei kun se on keski-ikäinen nainen, jonka mies on löytänyt nuoremman (20-25-vuotiaan) naisen. Ja hän sitten ajatteli jättää asiasta yli pääsemisen väliin. Ero tietysti on elämän suurimpia tragedioita. Mutta sen voisi tehdä jollain muulla tavalla kuin mollaamalla 20-25-vuotiaita naisia lapsiksi.

[/quote]

Paitsi ettei se mies ollut enää ikiksen mies, ne oli eronneet jo vuosia aiemmin Ikiksen omasta aloitteesta. Ikis vaan elätteli toivetta että mies palaa hänen luokseen. Uusi muija romahdutti ne toiveet. Kun mies kuulemma vielä halus tän uuden kanssa naimisiin vaikkei Ikisen kanssa sitä ikinä suostunut tekemään.

Vierailija
16/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 20:01"]

Surullista.

[/quote]

No meidän parikymppisten on kauhean vaikea nauttia lapsuudesta,koska muiden kuin Ikiksen silmissä olemme jo aikuisia,ja meitä koskaa kaikenlaiset velvollisuudet,kelpaako selitykseksi?Aika monet ovat onneksi nauttineet lapsuudesta riittävästi silloin kuin oikeasti olivat lapsia.

Miten Ikis voi nauttia näin väsyneiden provojen tehtailusta loputtomiin?

Surullista.

Vierailija
17/17 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän alkaa mennä mielenkiintoiseksi. Aikaisemmin parikymppiset oli ikiksen mielestä teinejä ja murrosikäisiä, nyt lapsia. Jos tätä menoa jatketaan, niin muutaman kuukauden sisään ikis-ystävämme kyselee parikymppisistä siittiöistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän