Käykö teidän lapset Pelastusarmeijan leireillä?
Minulla kaksi lasta jotka ovat joka kesä viikon leirillä, nyt olivat syysleirillä.
Ihania leirejä pikkurahalla, lämmin suositus! Leireillä on kristillinen pohja, mutta ei siellä ole koskaan tuputettu mitään. Jonkilainen ruokarukous pidetään ja leirinuotiolla saatetaan soittaa kitaralla hengellisiä lauluja.
Kommentit (13)
Pelastusarmeijakin on armeija, enkä missään nimessä lähetä lastani sotaleirille.
Onko nuo tarkoitettu vähävaraisten lapsille?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
En ihan äkkiseltään keksi ankeampaa tai luotaantyöntävämpää ajatusta kuin Pelastusarmeijan leiri. Onko sielläkin niitä miehen näköisiä univormunaisia? Ei kai kukaan laita lapsiaan sellaiselle?
Ne univormunaiset näyttävät Akin ja Turon Turon äidiltä (Ville Virtanen neuletakissa ja hameessa).
Vierailija kirjoitti:
En ihan äkkiseltään keksi ankeampaa tai luotaantyöntävämpää ajatusta kuin Pelastusarmeijan leiri. Onko sielläkin niitä miehen näköisiä univormunaisia? Ei kai kukaan laita lapsiaan sellaiselle?
Minulla oli aluksi sama mielikuva, mutta näistä lastenleireistä on ankeus kaukana. Leiripaikka on järvenrannalla, pihalla on kesäisin lampaita, pupuja ja kanoja. On rantasauna, veneellä soittamista ja onkimista, metsäretkiä, laavuja, hauskoja leikkejä ja pelejä jne. Ohjaajat ovat reippaita nuoria ja aikuisia joilla on monella jokin sosiaali- tai terveysalan koulutus.
Ap
Kakkahattutäti kirjoitti:
Onko nuo tarkoitettu vähävaraisten lapsille?
Heille myös, mutta myös heille joilla ei ole esim. tukiverkostoa. Itse olen yh jolla ei ole minkäänlaista tukiverkostoa.
Ap
Veneellä soutamista tietenkin, ei soittamista :) -ap
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi perustuu täysin omiin, ummehtuneisiin mielikuviisi, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Tuputetaanko noilla leireillä jotain Hitlerjugend tyylisiä aatteita?
Vierailija kirjoitti:
Tuputetaanko noilla leireillä jotain Hitlerjugend tyylisiä aatteita?
Ei tuputeta.
Ne on köyhälistön leirejä. Ei kiitos.