"Uskaltaisitko" mennä sänkyyn paljon nuoremman hyvännäköisen kanssa
Kommentit (17)
Tottakai uskaltaisin. Mutta olenkin mies ja omassa kropassa ei ole mitään vikaa vielä vajaa nelikymppisenäkään. Pikemminkin olen ihan hoikan atleettinen. Pärstävärkki vain ei ole kovin komia, eli voinen ainoastaan spekuloida asialla....
Minä menin ja mukavaa oli. Ihana nuori vahva miesvartalo. Unohdin täysin pömppömahani ja roikkutissini. Innolla se niitä pussaili ja imi niin että nännit oli kipeät pari päivää. Hyvää teki itsetunnolleni.
En taitaisi kehdata enää. Nelikymppisenä vielä hyvin saatoin. Nyt on sen verran ylimääräistä kertynyt keskivartalolle ja rinnat roikkuu. Pysynpähän uskollisena omalle ukolle, kun vanhoja en halua ja nuorten kanssa en kehtaa.
NIIN kuuma 24v. mies joka saisi kenet haluaa, olisi halunnut mut, mutta mä en vaan voinut olla ajattelematta että se vertaisi mua nuoreen ja hyväkroppaiseen naiseen..Olen itse 40 vuotias.
Onneks mä näin kuitenkin hänet alastomana ennen kun karkasin paikalta :D
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 13:24"]Jos mies on oikea, niin ei nolota!
Jos tietty on joku pinnallinen paska, niin sitten saattais nolottaa.
[/quote]
Onko tässä kenties hieman kaksoisstandardin makua?
Kyllä kehtaisin. Mies suunnittelee vuoden siirtoa toiseen maahan alkaen joulukuusta, katsotaan mitä tapahtuu. (taitaa olla paska suhde kun raha on rakkautta tärkeämpää)
Miksi en uskaltaisi? Menin ja menen, 26 vuotta nuoremman, ja koko ajan haluaa lisää hän. Lapsiani nuorempi on ja ei haittaa. Mitä se vartalon malli tähän kuuluu? Olen 58 vuotias, eikä vartaloni ole hidastanut koskaan eikä mitään. Olen ihan normaali nainen, en laiha enkä lihava, enkä painoani mieti.
Miesystäväni on kuulema namu, näin sanovat ystäväni, komea toki minunkin mielestäni, mutta ei se ole mitenkään ratkaisevaa tässä.
Seksi on hyvää ja muutenkin on kiva viettää aikaa yhdessä. Yhteen ei olla muuttamassa, emme näe ainuttakaan syytä miksi pitäisi. Olemme molemmat vapaita.
Olen lapseni tehnyt yli kolmekymmentä vuotta sitten, erostakin jo parikymmentä vuotta. Nyt nautin elämästä, pyrin olemaan ketään loukkaamatta.
Ja niille jotka tulevat kertomaan, että seksiä se vain haluaa, niin ei haittaa, niin minäkin : D. Tosin teemme paljon muutakin yhdessä, olemme tehneet jo yli kolme vuotta. Kannattaa muistaa, että ketään et voi omistaa ja kukaan ei sinua voi omistaa!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:53"]
Miksi en uskaltaisi? Menin ja menen, 26 vuotta nuoremman, ja koko ajan haluaa lisää hän. Lapsiani nuorempi on ja ei haittaa. Mitä se vartalon malli tähän kuuluu? Olen 58 vuotias, eikä vartaloni ole hidastanut koskaan eikä mitään. Olen ihan normaali nainen, en laiha enkä lihava, enkä painoani mieti.
Miesystäväni on kuulema namu, näin sanovat ystäväni, komea toki minunkin mielestäni, mutta ei se ole mitenkään ratkaisevaa tässä.
Seksi on hyvää ja muutenkin on kiva viettää aikaa yhdessä. Yhteen ei olla muuttamassa, emme näe ainuttakaan syytä miksi pitäisi. Olemme molemmat vapaita.
Olen lapseni tehnyt yli kolmekymmentä vuotta sitten, erostakin jo parikymmentä vuotta. Nyt nautin elämästä, pyrin olemaan ketään loukkaamatta.
Ja niille jotka tulevat kertomaan, että seksiä se vain haluaa, niin ei haittaa, niin minäkin : D. Tosin teemme paljon muutakin yhdessä, olemme tehneet jo yli kolme vuotta. Kannattaa muistaa, että ketään et voi omistaa ja kukaan ei sinua voi omistaa!
[/quote]
Onko miehesi ehkä MAMU?
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:53"]
[/quote]
Onko miehesi ehkä MAMU?
[/quote]
Kiitos viestistä, ei ole maahanmuuttaja, ihan suomalainen on ja etunimeltään Timo-Pekka : D
Terkut, jos joku tunnistaa!
No, jos se "uskaltaa" mennä sänkyyn minun kanssani, niin mitä ongelmaa minulla olisi? Eli totta kai.
Olen mennyt sänkyyn hyvännäköisen nuoremman kanssa, mutta ei se kyllä sentään niin paljon nuorempi ollut. Ja oli pilkkopimeää. Muuten en olisi kehdannutkaan, sillä se mies ei ollut koskaan aikaisemmin ollut synnyttäneen ja toistuvasti raskaana olleen naisen kanssa, ja minussa ne raskauksien jäljet todellakin näkyvät pahasti.
Kivaa kyllä oli.
En ole vielä mitenkään rupsahtanut ainakaan vartaloltani, mutta en varmaan silti uskaltaisi sänkyyn jonkun hyvännäköisen parikymppisen kanssa. Sen ikäisen ehkä pelkäisi olevan pinnallisempi kuin ikäiseni kolmekymppisen.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:01"]
Minä menin ja mukavaa oli. Ihana nuori vahva miesvartalo. Unohdin täysin pömppömahani ja roikkutissini. Innolla se niitä pussaili ja imi niin että nännit oli kipeät pari päivää. Hyvää teki itsetunnolleni.
[/quote]
Miehenä tekee aina pahaa kuulla, että joku hyväkroppainen mies alentuu panemaan niin paljon tasonsa alle, kunhan saa jostain pillua. Pitäisi vähän katsoa peiliin ja miettiä "tämäkö on todella se paras mihin minä pystyn?"
Jos mies on oikea, niin ei nolota!
Jos tietty on joku pinnallinen paska, niin sitten saattais nolottaa.