Paras kaupunki Suomessa?
Kommentit (28)
Lappeenranta. Viihtyisä ja rauhallinen, mutta silti elämää löytyy. Mukavia ja leppoisia ihmisiä ja kaunis satama-alue linnoituksineen. Suosittelen!
Espoo!! En muuttaisi täältä mihinkään, kun opiskelemaan kerran tulin.
Hyvät palvelut lähellä, kaunis luonto ja paljon ulkoilu ja urheilumahdollisuuksia, hyvät koulut ja hienoja uusiotaloja tulossa paljon! Paras paikka.
Stadi. Koska ainoa kaupunki Suomessa. Muut on kyliä.
Hämeenlinna. Ei kun ohi, tää ei ollutkaan paskimman kaupungin ketju.
Vierailija kirjoitti:
*oho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*oho
Ei kun ohi Hämeenlinnasta, vaikka sielläkin junat pysähtyy.
Seinäjoki. rentoa ja reipasta menoa ja meininkiä. ☺️
...ja jos tuntuu notta puntit tutisoo taika muutoon peloottaa niin junalla pääsöö monehen suuntahan.
Stadi, täällä on kaikille kaikkea mitä vaan haluat tai ole sitten vaikka haluamatta.
Suomessa ei ole yhtään paikkaa joka täyttäisi kaupungin tunnusmerkistön.
Lähin kaupunki on Pietari.
Forssa.
Ihan joka tavalla huippu kaupunki 😊 löytyy kaikki tarvittavat palvelut, lyhyet etäisyydet, paljon harrastusmahdollisuuksia, edulliset hinnat.
Ja tää ei ollut ironiaa, ihan oikeasti olen tuota mieltä.
Turku ja siis opiskelijakaupunkina. Muuten ei niin kivaa oo, mutta opiskelijana kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Espoo!! En muuttaisi täältä mihinkään, kun opiskelemaan kerran tulin.
Hyvät palvelut lähellä, kaunis luonto ja paljon ulkoilu ja urheilumahdollisuuksia, hyvät koulut ja hienoja uusiotaloja tulossa paljon! Paras paikka.
Joopa joo, Espoosta kaadetaan kaikki metsiköt ja rakennetaan tiivisti. Luontoa on jos Helsingin Keskustaan vertaa tai jos olet valmis ajamaan autolla nuuksioon. M aaha n muuttajia aina vaan enemmän ja enemmän.
Espoo on marketti moottoritien liittymässä. Ei Espoossa ole edes keskustaa. Eikä mitään identiteettiä.
Hajuton, mauton ja tylsä.
Outokumpu. Mukava pieni viihtyisä kaupunki joka ei tunnu lainkaan kaupungilta.
Tammisaari (Raasepori). Muutin tänne Helsingistä kun sain jo ennen koronaa töistä lähes 100% etätyömahdollisuuden. En vieläkään ole kyllästynyt kylämäisen perinteisen keskustan tunnelmaan enkä jalopuuvoittoiseen ja merelliseen luontoon. Aivan ihana paikka, josta saa kaiken tarpeellisen mutta joka on tarpeeksi pieni ollakseen kotoisa. Ainoa pieni miinus että olen suomenkielisenä vähän outsider ruotsinkielis-valtaisessa paikassa, mutta olen sen verran introvertti ettei se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Turku ja siis opiskelijakaupunkina. Muuten ei niin kivaa oo, mutta opiskelijana kiva paikka.
Joo <3 Olen Helsingistä mutta opiskelin Turussa. Ihana kun on sen verran pieni että melkein joka paikkaan voi kävellä. Esim. ylioppilaskylästä kevyesti kävelee jokirantaa keskustaan. Opiskelijoiden baari -ja iltaelämä ja varsinaiset opiskelijariennot vilkkaita. Hyviä ravintoloita sekä juoman että ruoan tarpeeseen. Jokiranta kiva kesällä. Ja Ruissalo kiva ulkoilupaikka.
MInä olisin jäänyt Turkuun pysyvästikin asumaan, jos töitä vaan olisi ollut. Sieltähän saa omakotitalon kävelymatkan päästä keskustasta stadilaisen kaksion hinnalla. Mutta eipä vaan ole oikein oman alani töitä Turussa, joten takaisin pk-seudulle jouduin.
Turku. Olen asunut Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Jyväskylässä, Raumalla ja Turussa. Turku ja Helsinki ovat suosikkejani, mutta Turku vie silti voiton. Paljon tapahtumia ja mahdollisuuksia. Hyvät ulkoilumahdollisuudet ja kaikki lähempänä kuin Helsingissä.
Kyllä se on Nurmes. Kaukana kaikesta. Saa olla rauhassa.
Porvoo. Siellä sattuu ja tapahtuu.