Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maatiaiskissa 400€

Vierailija
13.10.2020 |

Kattelin tossa toria ja selailin eri osastoja. Mutta siis tää vei pohjat. Maatiaiskissa pentu 400€ eli rapiat 2400mk.omg.onks ihmisiltä niinku kadonnut joku ymmärrys. Kuka helv. Maksaa maatiaiskissasta 400€

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy myyjältä, onko kissalla rokotustodistus ja eläinlääkärin tarkistama vai mistä hinta koostuu. Jos vastaus on vain, että siitä ettei haluta antaa huonoon kotiin, se ei ole pätevä syy. Ihan hyvin se 400e tai ainakin valtaosa voitaisiin käyttää sen kissan lääkärikuluihin. Tuntuu rahan ahneelta ja pentutehtailijalta, jos muutoin vaatisi 400e.

Vierailija
2/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiaiskissasta 400 euroa?

Saa kissa jäädä ostamatta.

Löytöeläintaloista saa kissan ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä että maatiaiskissoista pyydetään nykyään myös rahaa mut kyllä tuo summa on jo hullu. Häätyy kyllä kysellä et miks ihmeessä nui nätti hinta yhdestä kissasta.

Ite tykkään et joku 50e on hyvä summa maatiaispennusta

Vierailija
4/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain eläinsuojeluyhdistykseltä 80 eurolla leikatun maatiaisen. Siruttivatkin vielä kaupanpäälle.

Vierailija
5/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maatiaiskissasta 400 euroa?

Saa kissa jäädä ostamatta.

Ei saa. Niistäkin joutuu maksamaan 90-200e.

Vierailija
6/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojeluyhdistystenkin kautta kissat on aina alle 200€ ja ne kissat on kaikki leikattu, rokotettu yms. Kuulostaa todella epäilyttävältä.

Vierailija
7/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoilla tehdään rahaa. Kuten myös koirilla.

Minä en tuollaista tue. Jos haluan maksaa niin ottaisin kasvattajalta sen rotu pennun.

Rotu ei meillä ratkaissut joten otettiin hesyltä kissa. Ihana on vaikka pentu ei olekkaan.

Vierailija
8/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että maatiaiskissoista pyydetään nykyään myös rahaa mut kyllä tuo summa on jo hullu. Häätyy kyllä kysellä et miks ihmeessä nui nätti hinta yhdestä kissasta.

50 eurolla kissaa ei leikata ja rokoteta.

Persnettoa tulee myyjälle kun pitää ensin maksaa eläinlääkärikustannukset ja sen jälkeen saada vain 50 euroa takaisin.

Vierailija
9/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helv. kääntää vielä eurot markoiksi :D 

Vierailija
10/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan myös pyydetty. Helsingistä asti ajoi ostaja tänne Pohjois-Pohjanmaalle kissaa ostamaan. Hyvän kodin pentu sai, omistaja laittaa vähintään jouluisin kuvaterveisiä, joskus muutenkin.

Muut pennut jäivät omalle paikkakunnalle, enkä heiltä ottanut kuin eläinlääkärikulut ja vähän vaivanpalkkaa.

Silloin kun vielä kissoja ilmaiseksi annoin, eräs nainen olisi halunnut ottaa koko pentueen. Olisi tehnyt niistä turkissomisteita. Eli olisi tappanut ne ja ottanut nahat talteen. Monia muitakin esim kesäkissan kaipaajia joutunut hätistelemään. Siksi laitoin kissoille tuntuvan hinnan, josta kyllä tapauskohtaisesti joustan.

Vierailija
11/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan saa.

Vierailija
12/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persnettoa tulee myyjälle kun pitää ensin maksaa eläinlääkärikustannukset ja sen jälkeen saada vain 50 euroa takaisin.

Kuka sano et myyjän ne pitää hoitaa? Ku mie oon kissat ostanu nii kyllä mie ite oon nuo kulut hoitanu. Toisen kissan otin aikusena, toisen pentuna.

Vierailija
13/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No harva alle 12vk pentua kuitenkaan leikkauttaa? Eli eiköhän leikkaus jää uudelle omistajalle. Rokotuksen ja pentutarkistuksen ja madotuksen kyllä saa alle 50e/pentu. Ja tuskin sillä nyt tarvitsee plussalle jäädä jos itse on mokannut ja maatiaiskissa päässyt lisääntymään?

Vierailija
14/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuollaista tue. Jos haluan maksaa niin ottaisin kasvattajalta sen rotu pennun.

Rotu ei meillä ratkaissut joten otettiin hesyltä kissa. Ihana on vaikka pentu ei olekkaan.

Pentutehtailijat ovat sitten asia erikseen. Mutta tuo nykyinen tapa ottaa kissasta korkeampi hinta, on vastuuntuntoa - karsii pois hetken mielijohteesta sitä niin söpöö kissanpentuu ottavaa, joka ei sitten olekaan kasvettuaan enää niin söpö ja sitten sen voikin laittaa kiertoon.

Eihän kukaan kyseenalaista sitäkään, että koira maksaa 400e.

Vierailija
15/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin väkisin maatiaiskissasta 20e, kun ei kasvattaja olisi halunnut millään rahaa

16/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentutehtailijat ovat sitten asia erikseen. Mutta tuo nykyinen tapa ottaa kissasta korkeampi hinta, on vastuuntuntoa - karsii pois hetken mielijohteesta sitä niin söpöö kissanpentuu ottavaa, joka ei sitten olekaan kasvettuaan enää niin söpö ja sitten sen voikin laittaa kiertoon.

Eihän kukaan kyseenalaista sitäkään, että koira maksaa 400e.

Rotukoiraa ei saa noin halvalla. Vastuullisen kennelin koira maksaa 1000-2000 euroa, jopa enemmän.

Vierailija
17/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmestyi kissa tyhjästä pihaan, alle vuoden ikäinen. Kukaan ei tunnustanut omakseen joten jäi minulle kissaksi.

Vierailija
18/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna ilmoitus

Vierailija
19/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on hintaa. Minusta on väärin, että maatiaiskissoja annetaan ilmaiseksi huonoihin koteihin, samalla kuin jostain karvapallobirmasta revitään riistohinta. En ikinä ottaisi muuta kuin maatiaiskissaa, terveempiä ja enemmän luonnetta kuin jalostetuissa.

Vierailija
20/23 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmianna ilmoitus

Mihin se ilmiannetaan, vauvapalstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi