Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kilahti aamulla puhelimenkäytöstäni ja alkoi matkia "v*ttu heti kun sä saat silmäs auki oot siinä kiinni"

Vierailija
13.10.2020 |

Selailin herättyäni puhelinta, kuten aina. En näe tälle eroa siihen, että mies itse herättyään lukee heti ensiksi aamulehden.

Nyt mies jostain syystä suuttui kunnolla ja huusi "heti sä oot aamu kuudelta jossain instassa etkä kuule tai näe mitään, kiva kun tuntuu että puhuis seinälle, noi akvaariokalatkin osallistuu enemmän keskusteluun kun sä"

Oliko mielestänne "oikeutettu" kilahdus ja syyttely minua kohtaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on känny kiinni yön aikana ja vielä toisessa huoneessa. Yleensä avaan kännykän vasta aamutoimien jälkeen tai niiden aikana. En siis selaa kännykkää illalla sängyssä ennen nukkumaan menoa tai aamulla herätessä.

Vierailija
22/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kohtuutonta että ennen aamukahvia sanoo mitään muuta kuin huomenta. Lehden lukemisen tai netin selaamisen ohella voi vähän jutella. Mieluiten kuitenkin hiljaa ja antaa jokaisen herätä aamuisin omassa rauhassa. Herätyskello saa useimmat ihmiset aamuäreiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies.

Rupeaa riehumaan aamusta hän ei ikinä tule lopettamaan sitä.

Jos sinä huomioit häntä hän huomioi sinua ..

Jos hän huomio sinua sinä huomioit häntä ..

Tasapainoinen suhde ei sisällä huutoraivareita varsinkaan aamusta ja jos sellaista on niistä pitää keskustella.

On kohtuutonta odottaa että hän määräisi sinun elämääsi täysin ja tekisit vain asioita kuin hän haluaa.

Vierailija
24/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kohtuutonta että ennen aamukahvia sanoo mitään muuta kuin huomenta. Lehden lukemisen tai netin selaamisen ohella voi vähän jutella. Mieluiten kuitenkin hiljaa ja antaa jokaisen herätä aamuisin omassa rauhassa. Herätyskello saa useimmat ihmiset aamuäreiksi.

Eli ihmisten kahviaddiktio on isompi ongelma kuin kännykän plärääminen. Ihan oikeastiko ihmiset eivät muka herää ennen kuin saavat kahvia? Jos mä sanoisin, etten oikeastaan herää ennen kuin olen päässyt pössyttelemään, niin ihmiset sanoisivat, että mulla on päihdeongelma.

Vierailija
25/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykynaiset muuta enää teekään kuin ovat aamusta iltaan luuri kourassa. Säälittävää 

Vierailija
26/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nykynaiset muuta enää teekään kuin ovat aamusta iltaan luuri kourassa. Säälittävää 

Voi kuule, ei ole mitenkään sukupuolisidonnaista tämä. Valitettavasti.

Vierailija
27/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mustasukkainen jostain, mutta jos sen laittaa sivuun niin kyllä oli oikeutettu kilahtaminen. Sinulla on kumppani. Hän on elävä olento. Siellä instassa ja somessa ei ole ainuttakaan ihmistä joka sinusta välittäisi, mutta se kumppani välittää. Ainakin sen aikaa kunnes kyllästyy odottamaan, että olisi yhtä tärkeä sinulle kuin random ihmiset joille et merkitse mitään, mutta sinä valitset heidät joka kerta kumppanisi ohi. Ymmärrät kai että on turhauttavaa olla jonkun ihmisen ei mitään, kun sinä olet hänen kaikki?

Osa meistä seuraa somessa vaan läheisiään, esim perheenjäseniä ja ystäviä. Siitä olen samaa mieltä että ihmiset joille se kännykkä on kasvanut käteen kiinni ovat vähintäänkin rasittavia. Toisaalta jos sitä somea haluaa selata vaikka 10-15 min aamuisin ja muuten siellä ei käy niin onko se kauheaa? Pitäisi tietää kuinka paljon aikaa kuluu kännykän parissa noin yleensäkin, eikä vaan aamuisin.

Vierailija
28/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa se että puoliso lukee uutisensa aamulla padista tai vähän väliä tarkistaa sometilannetta puhelimestaan, mutta sitä pidän kyllä todella epäkohteliaana ja keskustelukumppania halventavana tapana että jos se luuri piippaa niin keskustelu tyssää vaikka kesken lauseen kun pitää heti tarkistaa kuka chattaa tms. Ja sitä että jos lukee niitä uutisia tai muuta padista/puhelimesta niin saattaa aloittaa keskustelua jostakin lukemastaan mutta sekin jää siihen puoleen lauseeseen ja sitten jäät itse miettimään että kauanko pitää tässä odotella että lause jatkuu. Tulee vähän sellainen olo että toinen ei arvosta pätkääkään, aina jää kakkoseksi kun känny vaatii huomiota.

Vierailija
29/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi katsella puolisoa kelle puhelin on maailman tärkein kapistus. Heti kun joku kaivaa luurinsa esille hän ei enää kuule mitään muuta, tylsä ihminen.

Vierailija
30/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon puhelimella. Aamulla ensimmäiseksi, illalla viimeiseksi ja saatan yölläkin katsella jos en saa unta. Luen myös näytöltä kirjoja, kuuntelen musiikkia, katson netflixiä. Jos se ei jollekin sovi, niin se ei sovi.

Vierailija
31/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli

Ei, koska itse on kiinni lehdes.

Vierailija
32/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen paljon puhelimella. Aamulla ensimmäiseksi, illalla viimeiseksi ja saatan yölläkin katsella jos en saa unta. Luen myös näytöltä kirjoja, kuuntelen musiikkia, katson netflixiä. Jos se ei jollekin sovi, niin se ei sovi.

Kyllä minunkin koko elämäni on pääasiallisesti puhelimella/koneella. Niin opinnot kuin ihnissuhteetkin. Koiran kanssa käyn kävelyllä ja joskus luen kirjoja ihan paperiversioina, muuten elän ”ruudussa”. Pidän siitä:

Vierailija
33/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilahdus saattaa kertoa siitä, että sinun olisi hyvä ajatella kännykällä käyttämääsi aikaa. Voi olla että se on kohtuullinen ja puolisosi on kohtuuton, tai sitten voi olla toisinpäin. Yleisesti ottaen sanoisin, että puolisoon käytetty aika tuskin menee hukkaan, kännykällä venytty aika hyvin usein menee.

Vierailija
34/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään asiaa puolisolleni aamuisin.

Vierailija
35/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmisten kahviaddiktio on isompi ongelma kuin kännykän plärääminen. Ihan oikeastiko ihmiset eivät muka herää ennen kuin saavat kahvia? Jos mä sanoisin, etten oikeastaan herää ennen kuin olen päässyt pössyttelemään, niin ihmiset sanoisivat, että mulla on päihdeongelma.

No hei, hei jos aamukahvin saaminen aiheuttaa tuollaisen reaktion niin kummalla meistä on ongelma? Minulla joka haluan aamukahvini ja vähän rauhaa sen juomiseen vai siitä kilahtelevalla? Anteeksi vain kun kestää vähän herätä kellon soimiseen. Ihan eri asia kun saa vkl herätä sitten kun ei enää nukuta.

Vierailija
36/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään asiaa puolisolleni aamuisin.

Ei minullakaan tai hänellä useinkaan, mutta juttelemme silti toisillemme. Mukavia juttuja ja kivoja juoruja, uutisia ja toiveita.

Parisuhteemme ei ole pelkkää asian kommunikointia ja sitten lähdemme elämään ja viettämään kivaa aikaa muiden seuraan.

Vierailija
37/37 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuollaista katselisi. Jos haluan aamulla ensimmäiseksi katsoa puhelimesta vaikka uutiset niin minähän katson, eikä puolisolla ole siihen mitään sanomista. Sama toisinpäin.

Jos luen uutista jostain rattijuoposta, se ei tarkoita että rattijuoppo on tärkeämpi kuin puoliso.

Pääasia on se, että minulle ei kilahdella ja kiljuta aamulla juuri herättyäni. Onneksi en kaipaa parisuhdetta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi