Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että miehesi

Vierailija
08.01.2014 |

itkee? Vai pidätkö häntä likaisena nynnynä, joka ei uskalla ottaa vastuuta? Puistattaako aina, kun se liikuttuu syystä tai toisesta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itkee aina vain yhdestä silmästä.

Vierailija
2/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän puistattaa tunteettomat "kovikset". Ei mieheni nynnyyttään liikutu, yleensä kauniista asioista, musiikista tms...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka ei hyväksy miesten itkemistä, ovat raukkoja. Itse kyllä saavat tirauttaa koska vain ja tirauttavatkin, varsinkin jos voivat sillä edistää tahtonsa läpi menemistä. Se ei ole heikkouden merkki, jos kykenee käsittelemään tunteitaan, päinvastoin. Se on tasapainoisen ihmisen merkki ja puhdistaa. Toinen asia on, jos itkee jatkuvasti. Se on merkki, ettei kaikki ole hyvin.

Vierailija
4/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä suloista jos miekkoseni tirauttaisi muutaman kyyneleen :))

Vierailija
5/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itki kun meille soitettiin että meidän kaksoset pääsee 200km päästä sairaalasta tehohoidosta oman kaupungin sairaalan keskolaan.

Ei todellakaan ollut mitään likaista siinä! Tottakai miehenkin pitää saada näyttää tunteensa, silloin harvoin kun hän niitä pystyy näyttämään. Meillä myös kaksospojat saa itkeä kun itkettää, koskaan ei sanota että pojat ei itke.

Vierailija
6/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mieheni itkevän kaksi kertaa näiden 15 vuoden aikana - kun lapsemme syntyi sekä isänsä hautajaisissa. 

Miehen ei tarvitse olla mikään kyyneletön testosteronimonsteri ja tunteiden näyttäminen on enemmän kuin suotavaa, mutta hieman ehkä tuntuisi oudolta jos mieheni "liikuttuisi kauniista asioista", kuten musiikista... 

Vierailija
7/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 01:46"]Olen nähnyt mieheni itkevän kaksi kertaa näiden 15 vuoden aikana - kun lapsemme syntyi sekä isänsä hautajaisissa. 

Miehen ei tarvitse olla mikään kyyneletön testosteronimonsteri ja tunteiden näyttäminen on enemmän kuin suotavaa, mutta hieman ehkä tuntuisi oudolta jos mieheni "liikuttuisi kauniista asioista", kuten musiikista... 

[/quote]

Musiikista, kirjallisuudesta, elokuvista... Lisäksi puhuu ja pussaa. Helmi on :)

Vierailija
8/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt mieheni itkevän. En pitäisi ollenkaan nynnynä tai mitenkään erilaisena kuin naisenkaan itkemistä. Joskus riita-tai kriisitilanteessa ärsyttääkin, ettei mies näytä mitään tunteita, kuin niitä ei olisikaan.

Vierailija
9/9 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies ei vain itke, on kuulemma heikkouden merkki..... Huoh, miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi