Haluatteko maalla asujat kuulla mun stalkkerista?
Hän kun syksyn pimeinä öinä tuli koputtelemaan makuuhuoneen ikkunaan
Haluatko että kerron lisää?
Kommentit (17)
Kaikenlaisia koputtelijoita on käynyt
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei koskaan koputtanut, mutta kengän jäljet näkyi hangessa.
Mullakin näkyi kerran talvella.
Alaston miesnukke nakki kourassa sinne odottelemaan reviirille tunkijaa.
Pitäisi saada joku valtava, sokaiseva salamavalo liiketunnistimen yhteyteen.
Päivällä kävelevät sitten pitkin ojanpohjia. Kyllä erottaa, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada joku valtava, sokaiseva salamavalo liiketunnistimen yhteyteen.
Ei ikinä liiketunnistinta! Sen räpsäsee päälle jokainen pupu ja muu pikkueläin. Siinähän sitten täriset joka ilta että mikä siellä ny on.
Noita stalkkereita on ihan kauheat määrät. Siksi kaupungissa ei kannata asua katutasolla. Suurin osa niistä on kyllä ihan harmittomia, mutta osa niistä vissiin suunnittelee jotain sekopäistä. Pohjanmaalla oli se yksi sekopää, joka tykkäsi lehmistä. Ei ollut silleen kiinnostunut ihmisistä.
Miksi ei haluttaisi täällä maalla kuulla? Joku jos tulee ikkunaan yöllä koputtaa niin saa äkkilähdön.
Yöllä ap, heräät epämiellyttävään tunteeseen ettet ole yksin. Ja siinä hän on, tumma hahmo seisoo makuuhuoneesi ovella raskaasti hengittäen...
Kaksi pitbullia pitää stalkkerit loitolla.
Yhdellä tutulla oli kanssa tuollainen. Se alkoi seurustelemaan sen kanssa, meni naimisiin ja teki lapsia. Hänestä se oli romanttista kun mies oli yllättäen seisonut pimeässä ikkunan takana 🙈 Kertoi tämän kuin parhaankin romanttisen tarinan. Itse olin että 😱😱😱
Vierailija kirjoitti:
Yöllä ap, heräät epämiellyttävään tunteeseen ettet ole yksin. Ja siinä hän on, tumma hahmo seisoo makuuhuoneesi ovella raskaasti hengittäen...
Ja sitten?
Mulla ei koskaan koputtanut, mutta kengän jäljet näkyi hangessa.