Nolon tuttavuuden vaimo työhaastattelijana!
No niin, ympäri käydään ja yhteen tullaan... Sen minkä taakseen jättää, edestään löytää ja muita karman lakeja!
Tutustuin töissä erääseen mieheen kaverina. Yhdessä vaiheessa aiheutin väärinkäsityksen, että olisin romanttisesti kiinnostunut, vaikka olen itsekin naimisissa. No se selvisi ja olemme jossain tuttavalisissa väleissä, emme ole nähneet kuukausiin kun mies vaihtoi työpaikkaa.
Nyt hain saman firman sisällä uutta asemaa ja... tämän miehen vaimo on haastattelemassa minua työhön! Tiesin hänen olevan samassa firmassa, mutta en tiennyt hänen olevan minua vielä vastassa...
Nyt häiritsee, että tuo mies on saattanut kertoa tyhmyyksistäni vaimolleen ja vaimo kostaa :((((
Kommentit (12)
Jos tietää, tuossa tilanteessa olisi pakko olla asiallinen eikä antaa henkilökohtaisuuksien vaikuttaa!
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:16"]
Jos tietää, tuossa tilanteessa olisi pakko olla asiallinen eikä antaa henkilökohtaisuuksien vaikuttaa!
[/quote]
Uskotko itsekään? Kaikki menee suhteilla ja maine ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 20:16"]
[/quote]
Uskotko itsekään? Kaikki menee suhteilla ja maine ratkaisee.
[/quote]
Tiedän! Siksi mahani onkin aivan kuralla ja oksettaa kun jännittää niin, että haluaisin perua koko haastattelun!
Ap.
pokkana silmää räpäyttämättä vaan, ei muu auta.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:29"]
pokkana silmää räpäyttämättä vaan, ei muu auta.
[/quote]
Miten teen sen? Kädet hikoaa ja hirveät stressin merkit jo nyt ja viikko pitäisi odotella haastattelua.. Varmaan oksennan tai hermoillessani sanon jotain typerää.
Lisäksi hän olisi luultavasti samassa tiimissä, jos jotenkin saisin paikan.
No haluatko sitten oikeasti tuohon tiimiin, jos jo pelkkä haastattelukin on noin vaikea haltsata?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 21:46"]
No haluatko sitten oikeasti tuohon tiimiin, jos jo pelkkä haastattelukin on noin vaikea haltsata?
[/quote] Siksi harkitsenkin perumista.
Mitäs tuosta... esim. sellaistakin tapahtunut, että työkaverille kuulemma ehdotettu parinvaihtoa (joka oli silloin mehevä juoru). Näistä pariskunnista kolme ihmistä oli samassa työpisteessä (toisen parin vaimo kotiäitinä). Ja pahempaakin juorua vuosien varrella kuullut, jos yhtään lohduttaa. Jos itse kuulisin kuvailemasi väärinkäsityksen juoruna, en välttämättä edes ottaisi kovin totena. Niin paljon ihmiset yrittävät kaikenlaista, sitäkin nähty.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:01"]
Mitäs tuosta... esim. sellaistakin tapahtunut, että työkaverille kuulemma ehdotettu parinvaihtoa (joka oli silloin mehevä juoru). Näistä pariskunnista kolme ihmistä oli samassa työpisteessä (toisen parin vaimo kotiäitinä). Ja pahempaakin juorua vuosien varrella kuullut, jos yhtään lohduttaa. Jos itse kuulisin kuvailemasi väärinkäsityksen juoruna, en välttämättä edes ottaisi kovin totena. Niin paljon ihmiset yrittävät kaikenlaista, sitäkin nähty.
[/quote]
Ehkä vaimo sentään miehensä sanoman ottaa todesta?
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 22:01"]
[/quote] Lisää lohduttavia esimerkkejä?
no siitäs sait!