Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletko purkanut joustinpatjan käsin koskaan?
12.10.2020 |
Kuinka paljon tekstiilijätettä siitä syntyy? Entä metallia?
Kommentit (2)
Joo, kaksikin. Tekstiiliä tuli väljä jätesäkillinen ja metallia kestokassillinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sehän riippuu ihan joustinpatjasta. Purin vanhan, ehkä noin 70 vuotta vanhan joustinpatjan. Ajattelin, että tekisin itse samanlaisen ja halusin nähdä miten se on tehty ja miten langoitettu. Joustimia siinä on muistini mukaan noin... 50kpl. Päällä oli jouhet, vanut lakanakankaat yms. Yhteen jätesäkkiin mahtuu se, mitä siitä lähti. Toki on vielä joustimet kiinni ihan mallina.