Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tupakoin, enkä lopeta

Vierailija
12.10.2020 |

Kun sairastun, mulla on oikeus kieltäytyä hoidosta. En käytä sinun verorahojasi.
Olen myös lapseton, joten en käytä sinun verorahojasi omiin lapsiini enkä heidän koulutukseen.
Omistan myös osakkeita taloyhtiöstä, joten vuokraan ei mene sinun verorahojasi.
En käy lääkärissä "varmuuden vuoksi" joten mun lääkärikäynnit on vähäiset, joten en käytä lääkäriin paljonkaan sinun verorahojasi.
Joten voin tupakoida aivan rauhassa loppuelämäni, maksan siitä kuitenkin melkoisesti veroja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavaa.

😤

Vierailija
2/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Annan sulle siunaukseni tupakointiin. Vie mun äidille terkkuja taivaaseen. Kuoli keuhkosyöpään 6 vuotta sitten. Meet todennäköisesti sinne ennen mua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en oo maitoa juonut enkä juo!

Vierailija
4/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKAISEN OMA VALINTA:

Vierailija
5/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen kun näkis että tosipaikan tullen kieltäytyisit hoidosta, hahhahhaa. 

Todnäk elät tälläkin hetkellä tukien varassa. Ei juuri muut enää röökaa kuin loiseläjät.

Vierailija
6/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä. Annan sulle siunaukseni tupakointiin. Vie mun äidille terkkuja taivaaseen. Kuoli keuhkosyöpään 6 vuotta sitten. Meet todennäköisesti sinne ennen mua...

Mistä tiedät, että äitisi on muka nyt taivaassa tai että tämä ärsyttävä röögaaja pääsisi sinne ikinä???

Vierailija
7/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todnäk elät tälläkin hetkellä tukien varassa. Ei juuri muut enää röökaa kuin loiseläjät.

Joo, Iltalannassa luki, että jopa 10 000 suomalaista on jo lopettanut tupakoinnin koronan takia. He tulivat siis järkiinsä.

Vierailija
8/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa realiaikainen meditaatio ap:lle ja muille tärkeille. :)

Vierailija
9/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoidoista ole mitään hyötyä kun sairastuu tupakan takia, joten voin aivan hyvin kieltäytyä turhasta. Jos eläkettä pidät jonkunlaisena tukena, niin joo, elän tukien varassa. Koko työikäni kävin ansiotyössä. Ehkä olin loiseläjä sitten.

Vierailija
10/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ja koronalla ei ole siihen ollut vaikutusta. Kauan tein on/off ja nykyään vihdoinkin röökaaminen on päättynyt.

Ei sitä tupajoitsijana ymmärrä miten pahalle sitä haisee.

Vierailija
11/11 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ja koronalla ei ole siihen ollut vaikutusta. Kauan tein on/off ja nykyään vihdoinkin röökaaminen on päättynyt.

Ei sitä tupajoitsijana ymmärrä miten pahalle sitä haisee.

Kyllä tupakoija tietää haisevansa pahalle. Mä olen yli kuuskymppinen ja polttanut 12-vuotiaasta. En näe lopettamista omalla kohdallani mahdollisena enkä edes järkevänä. Enää. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi