Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on pari juttua itsestäni. Lähtisitkö näiden perusteella kanssani treffeille?

Vierailija
12.10.2020 |

-soittelen viikottain äidilleni
-käyn usein kirpputorilla
-keräilen kirjoja
-vihaan tiskaamista
-omistan 40 paria kenkiä

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Jo, täältä neuvon kyseleminen tuollaisialla listoilla olisi riittävä este tapailuumme. Kertapano kännissä onnistuisi, ehkä.

Vierailija
22/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies niin ilman muuta. Minulla on muuten tiskikone ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee kalliit pannut pilalle siellä, eikä suurinta osaa edes pinnoitetuista suositella siellä pestävän ..

Zinc

Vierailija
24/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tavarapaljoutta, mutta jos jotain pitää kasata, niin mieluiten kirjoja ja kenkiä (ja kelloja).

Äidille pitääkin soittaa, ja mä voin hoitaa tiskauksen, jos sä silität ja joskus imuroit.

Kirpparivaatteet vähän inhottaa kyllä, kun mielestäni niissä on usein sen edellisen käyttäjän ominaistuoksu.

Mut oikeestihan näillä ei ole mitään väliä, jos kemiat natsaa.

Vierailija
25/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-soittelen viikottain äidilleni

-käyn usein kirpputorilla

-keräilen kirjoja

-vihaan tiskaamista

-omistan 40 paria kenkiä

- viikottainen soitto äidille on harvoin, mutta muuten täysin ok

- mitä ostat kirppikseltä? Kirjoja? Kenkiä? Itse ostan kirppukseltä myös joskus kirjoja ja harrastusvälineitä, esimerkiksi tosi siistit hiihtomonot ja sauvat viime talvena ennen lapin reissua. Vaatteita en edes vilkaise, ei ole aikaa ja mielenkiintoa selata niitä. Ostan mielummin kaupasta vaikka parit samanlaiset täsmälleen sopivat uudet housut, jos eteen hyvät tulevat. En ole niin vaatteiden perään muutenkaan ja en jaksa miestä, joka tuhertaa vaatteiden kanssa paljon.

-kirjojen keräilyä en valitettavasti ymmärrä. Olen ollut kirjastossa nuorena töissä ja tykkään lukea, tosin nykyään kuuntelen äänikirjoina kirjat työni ohessa ja en niinkään lue enää itse, mutta en ymmärrä kirjojen hamstrausta. Joitakin tietokirjoja voi säilyttää, mutta siinä kaikki, muut nakkaan luettuani kiertoon aika nopeasti, jos jotain ostan/saan.

- Tiskikone tiskaa astiat, mutta minulla ei ole mitään ongelmaa tiskata käsin joitakin astioita ja niin ei pitäisi olla myöskään miehellä ongelmaa sen asian kanssa. Jos on, niin ongelmia on paljon muutenkin.

-40 paria kenkiä - minkälaisia kengät ovat? Onko jotkut croksit laskettu mukaan? Liiallista hienostelua kengillä en jaksa katsoa, riittää, että kengät ovat asianmukaiset.

Treffeistä sanoisin luultavasti, että ei kiitos. En ihastunut.

Vierailija
26/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee kalliit pannut pilalle siellä, eikä suurinta osaa edes pinnoitetuista suositella siellä pestävän ..

Zinc

Juotko paistinpannusta? Tai käytätkö pannuja ruokailuvälineinä? On aika paljon muitakin astioita kuin pannuja...

Vierailija
27/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Juotko paistinpannusta? Tai käytätkö pannuja ruokailuvälineinä? On aika paljon muitakin astioita kuin pannuja...

Mitä se siihen riippuu, jos ap pilaa mun pannut.

En seurustelis pannun pilaajan kanssa. Been there. Seen that.

Zinc

Mikä tässä on vaikeata tajuta ?

Vierailija
28/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten, jos ei omista kuin pari juomalasia, eikä kunnon pannuja ..

Zinc

Vierailija
29/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kenkähamstraus turn off. Kirjapaljous ei haittaa.

Muuten lähtisin olit sitten mies tai nainen.

Vierailija
30/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kirpparivaatteet haisevat, kirjat ovat turhia säilyttää ja todella ikävät muutossa, kenkäfriikkiys ei myöskään innosta. Ap kuulostaa oudolta.

Vierailija
31/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoja hamstraat ap?

Minkälaisia kenkiä sinulla on?

Mitä hankit kirppiksiltä?

Vierailija
32/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meillä on paljon yhteistä.

Vierailija
33/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffien tarkoitus on vain päätyä sänkyyn, niin mikä noista on este sille? Ellet nyt sitten satu juuri sillä hetkellä soittamaan äidillesi?

Vierailija
34/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähtisin. Olit siis mies?

Mä soittelen useita kertoja viikossa äidilleni. Jutellaan niitä näitä. Ei mitään ihmeellistä.

Kiertelen myös kirppiksiä. Nykyään harvemmin kun ei sieltä nykyään löydä mitään.

Mulla on tiskikone. Vihaan myös käsitiskiä.

Kiva että tykkäät kengistä! Niin mäkin :)

Vierailija
35/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Mutta lohduttaudu sillä, etten lähtisi yhtään kenenkään kanssa treffeille. Ja se on vain sen mahdollisen treffikumppanin onni.

Vierailija
36/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon suhteessa, mutta jos ajatellaan että en olisi niin... jos olet mies ja sopivan ikäinen (25-35-vuotias) niin joo, lähtisin. Itsekin rakastan kirpputoreilla käymistä ja kirjat on myös ehdottomasti plussa (olettaen, että luet ne myös etkä vaan pidä koristeena). Kenkämääräsi on kyllä melkoinen, mutta jos niille on säilytystilaa niin samapa tuo mulle. Miksi niitä muuten on noin paljon, jäi kiinnostamaan? Erilaisiin harrastuksiin erilaisia (vaellus, lenkki, sali, mitä näitä voikaan olla) vai ihan vaan koska oot kenkäorientoitunut? Muita vaatekappaleita et sitten kuitenkaan hamstraa?

Tiskaamisviha noista ehkä ainut hiertävä asia, mutta jos on astianpesukone niin sillähän siitäkin selvitään. Tai jos minä sitten suhteessa joutuisin tiskaajaksi niin se olisi ok, mikäli tekisit sitten jotain muita kotitöitä vastineeksi enemmän. Äidille soittelun määrällä ei ole minulle väliä, mukavahan se toki on että välit on häneen kunnossa.

Vierailija
37/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia.

Monenlaisia.

Vaikka mitä.

ap

Vierailija
38/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia.

Monenlaisia.

Vaikka mitä.

ap

Jos et pysty yksilöimään edes yhtä vastausta, on selvää, että tämä ketju oli pelkkä halpa provo.

Vierailija
39/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet nainen. Eipä noista mikään herätä mitään erityistä reaktiota. Tiskata ei tarvitse minun luonani, kone tekee sen. Tule tiskitreffeille.

Vierailija
40/40 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia.

Monenlaisia.

Vaikka mitä.