Onko sinulla korkeat poskipäät? Vinkkejä meikkiin?
Minulla on todella korkeat (terävät) poskipäät, jotka erottuvat etenkin viistoprofiilissa häiritsevän selvästi. Myös sivusta katsottuna poskipäät herättävät huomiota, sillä niiden alapuolella näkyy selvä varjostus joka lähtee ikään kuin korvan edestä viistosti alas kohti leukaa. Haluaisin pehmentää voimakkaita luustonpiirteitäni meikillä, mutta miten?
Kommentit (8)
Minulla on samanlaiset ja olen ylpeä niistä, en ainakaan halua yrittää peittää niitä :)
Mielestäni korkeat poskipäät ovat vähän sellaiset kirveellä veistetyt ja haluaisin pehmeämmät piirteet. -AP
ole onnellinen. kayppa katsomassa style plaza blogia. siina korkeat poskipaat ja ruman kaunis nainen. juuri hyva.
Mulla on samanlaiset mutta en valitettavasti osaa auttaa. Itsekin olen juuri tuollainen kirveellä veistetyn näköinen.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 00:25"]
ole onnellinen. kayppa katsomassa style plaza blogia. siina korkeat poskipaat ja ruman kaunis nainen. juuri hyva.
[/quote]
Rumankaunis? Kävin katsomassa tuon blogin ja on minusta ihan vaan kaunis :)
älkää vaan sitten sekoittako korkeita poskipäitä ja luisevia kasvoja keskenään..
No sullahan on ihan ideaali luusto, jollaista muut pallonaamat yrittävät meikillä ja varjostuksilla matkia. Ole ylpeä.