Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osakkeideni arvo on noussut tänä vuonna jo +200%!

Vierailija
12.10.2020 |

Tänään tuli +200% täyteen vuodenvaihteesta laskettuna. Miten palstan muilla sijoittajilla on mennyt?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että sokea apinakin on tänä vuonna saanut vähintään 1000% tuotot, varsinkin jos on painottunut Jenkkien osakkeisiin.

Suomi osakkeista ei hajua, koska sijoitan lähinnä USA osakkeisiin. Vuosi on reilut +1000%.

Siitä perspektiivistä 200% on vähän.

Aasian osakkeet nousi myös hyvin ainakin alkuvuonna, maalis-kesäkuu-jaksolla, kun pandemia ryöpsähti. Nyt en tiedä?

Minulla on vain 1 kiina osake ja se on tänä vuonna n. +50%.

Ihan hyvin siellä juoksee.

Vierailija
22/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla +20,7%. Koronadipistä ostamani osakkeet on tuottanut paljon paremmin, mutta kun aloitin sijoittamisen jo yli 10 vuotta sitten, ne muodostaa vain pienen osan salkustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rahat kiinni rahastoissa. Toinen noussut 8% ja toinen 2%. Pidän tätä hyvänä tuloksena tällaiselle tavalliselle osakesäästäjälle. Apn jutut haiskahtaa kalajutuilta. 

Jos tavoittelee "varmaa" tuottoa, täytyy tyytyä vaatimattomiin tuottoihin. Mutta jos on valmis ottamaan enemmän riskiä, kenestä tahansa voi tulla hetkessä miljonääri, jos laittaa rahansa voittajahevoseen.

Vierailija
24/24 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan hassumpi saavutus. Tein itse pari virhettä ajoituksen kanssa ja (myin liian aikaisin ja odotin ostohetkeä liian pitkään), joten oma salkkuni on vain n. 140% plussalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi