Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CDON.com:sta tilanneet!!

Vierailija
06.01.2014 |

Tilattiin viikonloppuna kaksi ensimmäistä tuottaria Game of Thronesista. Kauan noissa tilauksissa menee?

Osaako joku vielä sanoa, koska ne kolme vikaa kirjaa on tulossa suomenkielisinä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi hyviä kokemuksia cdon verkkokaupasta! 

http://bloggen.fi/alekooditjee/2014/04/22/cdon-verkkokaupasta-alennuskoodilla/

Maksutavat monipuoliset, toimitus on ollut aina nopea ja ajoissa ja rahojen palautus toiminut moitteettomasti!

Vierailija
2/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika lukee aina siinä tuotteen kohdalla, jos tarvii tuotteen nopeasti, hakee kaupasta. Lekmer on vain yhteistyökumppani, tuotteet eivät tule samasta varastosta ja cdon.com ei lähetä edes kaikkia omia tuotteitaan samasta paikasta, osa tulee Suomesta osa Ahvenanmaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin sellaisen Stigan potkupyörän meidän kolmivuotiaalle cdonista. Pyörä tuli perille kolmessa päivässä! 

http://leluthyvassatallessa.tumblr.com/post/83495840939/potkupyora-kolmivuotiaalle-cdonilta

Suosittelen!

Vierailija
4/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika nopeasti kai ne tulee jos niitä on varastossa. Mutta toisaalta aika usein tuolta tilatessa ei ole, joten menee pidempään tai ei tule ollenkaan.

Vierailija
5/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina tullut tosi nopeasti, muutama päivä mennyt. Kerran tilasin aamulla ja paketti tuli seuraavana iltapäivänä, otat sieltä ne lähetyskoodit puhelimeen niin saat paketin haettua vaikka paketti-ilmoitusta ei tulisi.

Meillä tuli kerran saapumisilmoitus vasta kolme päivää paketin saapumisen jälkeen.

Vierailija
6/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne nyt voi jättää ihmisiä ilman tavaraa, jos siitä on maksettu? Vai antavatko edes rahat takaisin?

ap

Vierailija
7/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni hermot kun tilasin cDoN.COM_in KAUTTA Lekmerin tuotteen. Maksoin tuotteen heti verkkopankissa, tuote tuli alle viikossa mutta jouduin palauttamaan kun olikin liian pieni. Palautin heti seuraavana päivänä mutta tuote ei ole kuulema vieläkään perillä ja rahoja ei näy eikä kuulu. Kettu. Vaikka kuinka tehtaat ois Ruotsin puolella niin aika pitkät on palautusajat. Paketti kyllä hienosti tänne päin tuli alle viikossa.

Vierailija
8/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, kaipa se sieltä tän viikon aikana tulee. Onko kenelläkään siis tietoa koska kirjoina julkaistaan sarjan kolme vikaa osaa suomeksi??

ap

Vierailija
9/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä mikä on game of thrones :)

-5-

Vierailija
10/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 11:50"]

No eihän ne nyt voi jättää ihmisiä ilman tavaraa, jos siitä on maksettu? Vai antavatko edes rahat takaisin?

ap

[/quote]No kai ne joskus palauttaa. Mutta tilaan aina laskuun tuolta, hirveän usein on jäänyt tavara saamatta.

Vierailija
11/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun juntit nyt :DD

Jokaisen tuotteen kohdalla lukee arvoitu toimitusaika. Sen katsominen sieltä ei ole niin vaikeaa.

huhhuh maalaiset taas asialla..

Vierailija
12/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole jäänyt mitään tulematta! 10v puulaakin asiakkaana

Vierailija
13/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:22"]

Jokaisen tuotteen kohdalla lukee arvoitu toimitusaika. Sen katsominen sieltä ei ole niin vaikeaa.

[/quote]Huh huh itelles, siellähän lukee jokaisessa tuotteessa 2-5 päivää toimitusajaksi. Silti olen useasti onnistunut tilaamaan loppuneita tuotteita.

Kirjoja ja mm. eräs kahden cd-levyn paketti, josta ilmoitettiin jonkun kuukauden jälkeen ettei enää ole saatavissa. Silti kyseinen paketti oli ja on yhä tuolla sivustolla tilattavissa nyt miltei 2 vuotta myöhemmin, 2-5 päivän toimitusajalla.

Vierailija
14/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eo niitä viimeistä kahta kirjaa ole julkaistu vielä millään kielellä! Nimet niille on, The Winds of Winter ja A Dream of Spring, mutta Gorge R.R. Martin on pahamaineisen hidas kirjoittamaan...

Dance with Dragons tulee ehkä tänä tai ensi vuonna suomeksi. 

Vierailija
15/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 12:22"]

[/quote]Huh huh itelles, siellähän lukee jokaisessa tuotteessa 2-5 päivää toimitusajaksi. Silti olen useasti onnistunut tilaamaan loppuneita tuotteita.

Kirjoja ja mm. eräs kahden cd-levyn paketti, josta ilmoitettiin jonkun kuukauden jälkeen ettei enää ole saatavissa. Silti kyseinen paketti oli ja on yhä tuolla sivustolla tilattavissa nyt miltei 2 vuotta myöhemmin, 2-5 päivän toimitusajalla.

[/quote]

Ei muuten lue :D Joissain on esim. 3-7 päivää, joissain enemmänkin.

Itse olen varmaan 10(?) vuotta tilaillut tavaraa (lähinnä levyjä ja kirjoja) CDONilta, olen ollut tyytyväinen :P Ei ainakaan tule mieleen mitään tyrittyä tilausta.

Vierailija
16/16 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän paljon cdon.comia. Sieltä tulee paketti 2 päivässä - 2 viikossa. Jossain vaiheessa oli pitkiäkin odotusaikoja, mutta nyt joulun alla tavarat tulivat tosi nopeasti. Tilasin jouluksi PALJON sieltä tavaraa kirjoista peleihin ja yksi cd jäi tulematta, mutta siitäkin tuli heti ilmoitus ja sen lasku tuli maksettavaksi vasta, kun se oli ilmestynyt.

Viimeksi tilasin 28. päivä myöhään illalla ja 29. päivä tuli ilmoitus, että paketti lähtenyt heiltä. Vielä ei ole tullut, mutta nyt onkin hieman erikoistilanne. Eikä kaikki sössimiset ole aina nettikaupan syytä. Posti on munkin paketteja useammankin jättänyt jonnekin matkan varrelle. Kerran olin käynyt 2 kertaa kysymässä pakettia, ei ollut. Sitten aloin jo hieman suuttumaan ja postineiti alkoi mielenosoituksellisesti kaivelemaan kaappeja ja kappas kummaa, sieltähän se löytyi, väärässä paikassa. Oli todennäköisesti ollut siellä jo silloin, kun kävin ekan kerran kyselemässä sen perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän