Onko normaalia, että mies itkee vuolaasti kun Suomi voittaa maailmanmestaruuden?
Mies parkui varmaan vartin ja oli ihan sekaisin kun Suomi voitti.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:42"]Mä pitäisin jotenkin vähäjärkisenä.
[/quote]
anteeksi jäi kesken. Niin, pitäisin jotenkin vähäjärkisenä, jos ei itkisi.
Kyllä tässä varmaan saa ihan kaikenlaisia tunteita päästellä irti. Upeaa voittaa maailmanmestaruus ylimielisten ruotsalaisten nenän edestä!
Olettaisin olevan normaalia, meilläkin mies liikuttui.
Lasten syntymästä ei läheskään noin paljoa:(
Joku normaaliuden mittari pitäisi tähänkin äkkiä etsiä. Ripititkö jo miestä itkemisestä? Miksi ei saisi itkeä? Ainakaan vuolaasti.
Vaikuttiko se että kyseessä oli nuorten jääkiekon MM-kisat? Pelasiko miehesi itse lapsena tai nuorena jäkistä. Se voisi vaikuttaa, että voitto herkistää.
Mikä peli, menikö pleikkapeli rikki ja itkee?
Mun mies olisi varmaan itkenyt jos olisi pystynyt katsomaan ottelun loppuun. Laittoi telkkarin kiinni kun jännitti liikaa. Sydän kuulemma hakkasi niin kovaa että pelkäsi kuolevansa...
Minä en itkenyt, mutta liikutuin kyllä. Etenkin, kun nuorten kisoista kyse ja pojat olivat niin nuoria ja suloisia. (Kyllä voi kolmekymppinen olla vanha!)
Maamme-laulun aikana meinasin itkeä ihan muista syistä, pikkuleijonien kamarikuoroa ei kyllä kannata perustaa...
Jääkiekko on laji jossa itketään jos voitetaan tai hävitään. Mies saa itkeä. Minä kyllä kiljuin riemusta en sentään itkenyt. Olen nainen.
On se nyt jukoliste jos mies ei saisi edes jääkiekkokullasta itkeä. Se on jokamiehenoikeus.
täh? onko joku kilpailu tänään? suomiko voitti maailmanmestaruuden? jääkiekossa? pelataanko muuallakin? onko muuallakin kuntien kustantamat hallit?
17
Toi oli niiiiin hyvä, kiitos :))))))
Saa itkeä! Meillä kisakatsomo: kiekkojuniori (pakki a la Ristolainen), äiti ( kiekkokuski) ja isä (rahoittaja) kyynelehtivät koko joukko.
On normaalia. Hän on sittenkin yhteydessä herkkään puoleensa, vaikka esittää kovista. Vain miesten urheilu saa aikaan raavaalle miehelle tämän reaktion.
Saa ihminen itkeä. Tällaisesta itkusta kitenkin tulee mieleen, että sinä itketään muitakin asioita kuin sitä voittoa.
Mä pitäisin jotenkin vähäjärkisenä.