Isopeniksiset miehet: kuinka yleisiä syvävaginaiset naiset ovat?
Yli 18 senttisen omaaville miehille kysymys (AV:lla kaikki miehet taitaa olla heitä, myös minä itse):
Kuinka moni nainen on oikeasti valittanut värkin liiasta pituudesta? Kuinka paljon on naiskokemuksia? Onko joukossa ollut erityisen syvävaginaisia naisia, jotka ovat olleet erityisen innoissaan värkkisi suuresta pituudesta ja/tai paksuudesta? Onko pituus estänyt joskus yhdynnän tai naisen orgasmin? Onko suuseksissä ongelmana, ettei mahdu naisella suupielistä sisään? Miten keskimääräistä selvästi pidempi värkki on vaikuttanut itsetuntoosi, vai onko vaikuttanut lainkaan?
Kommentit (3)
Yhden kerran on tullut vastaan sellainen nainen, jonka vaginaan ei mahtunut kuin puoli kalun mittaa. Ei ollut kivaa minusta, eikä naisesta.
t:18cm mies.
Vaimo voisi antaa luvan ja tulla katselemaan, jos joku taskurapu haluaisi kokeilla tätä hieman yli parikymmensenttistä meisseliä? Muuten en osaa edes vastata, kun vaimolle tämäkin on hieman liian lyhyt ja kokemusta ei ole kuin yhdestä naisesta, vaimostani.
Isomunaiset ei pidä musta koska mulla on normimittainen vagina ja tavallinen suu joka ei sen vertaa aukee että voisi jotenkin intohimoisesti ja samalla nauttien vielä imeäkin