Miten suhtautua ystävään joka panee varattuja?
Ei kuulu minulle vai kuuluuko kertoa rehellisesti mitä ajattelee (ei ok)? Mitä sinä tekisit?
Kommentit (15)
Minä en ole mikään ystäväpiirini moraalipoliisi. Kunhan pidän huolta omista asioistani. Moni mielellään neuvoo muita ihmisiä, vaikka aniharva ottaa neuvoja kiitollisena vastaan.
Olet edelleen ystävä ja annat hänen tehdä omat ratkaisunsa. Se heittäköön ensimmäisen kiven jne...
Vierailija kirjoitti:
kuuluu luokkaan pahapoika. Eli tyyppiä, jota naiset rakastaa.
Kuulostaa ihanalta, onko hyvännäköinen?
Lähetä tänne jos on.
En ole moraalinvartija, joten en sano mitään. Puhun ystäväni kanssa kaikesta muusta kuin satunnaisista panenemisista. Minua ei hetkauta yhtään.
3/5
Säännöllisesti samoin sanoin tämä avaus täällä ja aina riittää näitä jyrkkiä kommentteja.
Minulla oli samanlainen ystävä, nainen, jotain 30v silloin kun varattuja miehiä jahtasi. En sanonut mitään sillä tiesin että kyllä elämä opettaa ja niinpä jäi kuin jäikin kiinni ja koko kylä puhui hänestä, eikä kyllä mitään positiivista. On nyt ollut vakituisessa suhteessa jo yli 10v. Tietysti voisi ystävää varoitella että tuossa ei hyvin käy, jokainen pettäjä jää joskus kiinni, ihan satavarmasti.
Jos kerta ystäväsi on täysi-ikäinen, niin eiköhän hän ole vastuussa omista tekemisistään. Ja kyllä syypää on myös ne varatut miehet joitten kanssa hän vehtaa. Oletko itse mukamas synnitön? No, itse en katkaisisi välejä.
Sanoppa sille ettet halua kuulla hänen panojuttujaan. Ehkä asia on sillä selvä sitten. Vai väkisinkö hän näitä juttuja sinulle kertoo, vaikka olet sanonut ettet halua kuulla? Siinä tapauksessa lopettaisin kaveruuden. Siihen nimittäin kuuluu se että jos toinen sanoo ettei halua seksijuttuja ystävän kanssa puida, niin sitä kunnioitetaan.
Hyi. Sanoisin asiasta