Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein värjäätte hiuksianne?

Vierailija
05.01.2014 |

Olen ymmärtänyt, että monilla hiustenvärjäysväli on useita viikkoja. Esimerkiksi tuossa kampaamohintakeskustelussa joku sanoi, että värjäyttää hiuksensa 7 viikon välein. Kuinka pystytte pitämään välin noin pitkänä? Eikö juurikasvu näy? Minä värjään itse hiuksiani, ja jo kahden viikon jälkeen alkaa paistaa oma, värjättyä vaaleampi hius. Neljän viikon kohdalla raja on jo todella selkeä, viiteen viikkoon väliä ei voi mitenkään päästää. Haluaisin käydä värjäämässä kampaajalla ja laittaa välillä vaikka raitoja, mutta ei ole mitenkään mahdollista käydä niin usein. Tyhmää :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 viikon välein. Helppo hoitaa se kotona, kun on on yksiväriset, puolipitkät ja hyväkuntoiset hiukset. 

Vierailija
2/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans, mut kun kaipais vaihtelua, jota ei osaa itse toteuttaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sellaisiakin jotka värjäävät alle viisi kertaa vuodessa. Jos ei värjää liian eri sävyisellä värillä luonnolliseen hiukseensa nähden, juurikasvu ei tule pahan näköiseksi. Sekin auttaa, ettei värjää niin vahvalla värill, joka ei haalistu ollenkaan. Itse en ole värjännyt hiuksia enää ollenkaan lähes vuoteen.

Vierailija
4/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. En värjää (enää) rajusti omasta väristä poikkeavasti ja olen siirtynyt pelkkiin raitoihin. En usko, että on kovin terveellistä värjäillä jatkuvasti.

Vierailija
5/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä

Vierailija
6/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 01:14"]

Kerran päivässä

[/quote]

Varmaan on hiukset tosi hyvässä kunnossa?

Vierailija
7/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen huono neuvomaan, kun en käy kampaajalla:-) Mutta entä jos värjäilet kotona ja käyt piristystä halutessasi ottamassa pelkät raidat kampaajalla? Kai se tulee halvemmaksi, kuin esim. perinpohjainen kolmivärivärjäys? T: 2

Vierailija
8/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon miettinykin tuota, että kävisin toisinaan ottamassa kampaajalla piristykseksi raitoja ja välissä värjäilisin kotona, mutta sitten kun värjään kotona, raidat peittyy samantien. Pelkän kasvaneen juuren värjääminen kotona kampaamovärin jälkeen ois haastavaa myös sen vuoksi, että pitäisi löytää kaupasta juuri sama sävy kuin kampaajalla :P Jotenkin pitäisi kai hankkiutua värjäyskierteestä eroon, mutta kun oma tukka on maantienharmaa, ei sen lähellä olevat sävytkään oikein houkuta :) Olisipa varaa käydä kampaajalla usein!

Vierailija
9/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole värjännyt. Olen ollut tyytyväinen hiusten väriini. Samalla säästänyt aikaa ja rahaa. :)

Vierailija
10/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjään n. 4 kertaa vuodessa, ja kun värjään punaiseksi tai violettiin menevällä värillä, se haalistuu pikkuhiljaa, eikä oma melko tumma väri juuresta paista mihinkään, mulla kun on lyhyt hiusmalli, käyn leikkauttamassa hiuksista reilusti pois, ja siinä lähtee esim. niskapuolelta kaikki väri pois, ei tule kuin osaan päätä latvoihin toinen värjäyskerta, pysyy hiukset hyvässä kunnossa, vaikka eipä mulla ole ollut ongelmaa pitkillä hiuksillakaan.

Täytyy myöntää, että jos värjää tosi tummalla värillä, ja sieltä juuresta puskee sitten ihan vaaleaa, tai  päinvastoin, niin onhan se kammottavan näköistä.

Vierailija
11/11 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään noin kuuden viikon välein nykyään, ennen riitti 3-4 kertaa vuodessa. Köyhäilen nyt ja värjään kotona, mutta tulos on ollut ihan asiallinen. Ongelma minulla on lähinnä lukuisat harmaat jouhet, jotka vanhentavat paljon ja niitä yritän saada piiloon kun olen kuitenkin alle 40 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi