Syön parhaillaan ensimmäistä kertaa tänään - kysyttävää?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:46"]
kuinka lihava olet? tuohan yleensä menee siihen että illalla sitten ahmii vaikka kuinka ja aivan liikaa kun elimistö huutaa ruokaa. Aamupala on tärkeä vatsan toiminnalle.
[/quote]
Rasvaprosentti 16.
t.ap
Ei ole kysyttävää, ei tuo ole mitenkään erityistä että syö myöhään ensimmäisen kerran.
Ei, useimmiten menee itselläkin tähän aikaan päivän ensimmäiset kiinteät. Ja usein ei sitten ollenkaan koko päivänä.
Mä en ole syönyt tänään mitään. Enkä syökään. Huomenna seuraavan kerran.
Mun normi päivä. Mitäs syöt? Mä vedin kipon hedelmäsalaattia ja pari leipää, kohta nukkumaan.
Oletko jonkin sortin istekurikentauri BED-länsimaalaisläskien joukossa (kun tuli mieleen aloittaa ihan keskustelu aiheesta)?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:48"]
Mun normi päivä. Mitäs syöt? Mä vedin kipon hedelmäsalaattia ja pari leipää, kohta nukkumaan.
[/quote]
Rahkaa, appelsiinin ja muutaman siivun kalkkunan fileetä söin, sekä pari lasia monivitaminoitua mehua.
Onko teillä syömishäiriö? Mulla jonkinsortin ahmintahäiriö, tai sitten epätyypillinen syömishäiriö (ednos) joten saatan itsekin välillä olla koko päivän syömättä tuosta noin vaan. Välillä ahmimisputkia, välillä tiukkaa laihdutusta, välillä normaalia. jee.
kuinka lihava olet? tuohan yleensä menee siihen että illalla sitten ahmii vaikka kuinka ja aivan liikaa kun elimistö huutaa ruokaa. Aamupala on tärkeä vatsan toiminnalle.