Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön parhaillaan ensimmäistä kertaa tänään - kysyttävää?

Vierailija
04.01.2014 |

Tämä ei ole poikkeus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka lihava olet? tuohan yleensä menee siihen että illalla sitten ahmii vaikka kuinka ja aivan liikaa kun elimistö huutaa ruokaa. Aamupala on tärkeä vatsan toiminnalle.

Vierailija
2/9 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:46"]

kuinka lihava olet? tuohan yleensä menee siihen että illalla sitten ahmii vaikka kuinka ja aivan liikaa kun elimistö huutaa ruokaa. Aamupala on tärkeä vatsan toiminnalle.

[/quote]

Rasvaprosentti 16.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, ei tuo ole mitenkään erityistä että syö myöhään ensimmäisen kerran.

Vierailija
4/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, useimmiten menee itselläkin tähän aikaan päivän ensimmäiset kiinteät. Ja usein ei sitten ollenkaan koko päivänä.

Vierailija
5/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole syönyt tänään mitään. Enkä syökään. Huomenna seuraavan kerran. 

Vierailija
6/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normi päivä. Mitäs syöt? Mä vedin kipon hedelmäsalaattia ja pari leipää, kohta nukkumaan.

Vierailija
7/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jonkin sortin istekurikentauri BED-länsimaalaisläskien joukossa (kun tuli mieleen aloittaa ihan keskustelu aiheesta)?

Vierailija
8/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:48"]

Mun normi päivä. Mitäs syöt? Mä vedin kipon hedelmäsalaattia ja pari leipää, kohta nukkumaan.

[/quote]

Rahkaa, appelsiinin ja muutaman siivun kalkkunan fileetä söin, sekä pari lasia monivitaminoitua mehua.

Vierailija
9/9 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä syömishäiriö? Mulla jonkinsortin ahmintahäiriö, tai sitten epätyypillinen syömishäiriö (ednos) joten saatan itsekin  välillä olla koko päivän syömättä tuosta noin vaan. Välillä ahmimisputkia, välillä tiukkaa laihdutusta, välillä normaalia. jee.