Monestikko mies kykenee päivässä...
Tämä siis lähinnä aikuisille miehille kysymys...eli kun nainen haluaa useammin, niin miten käy? Ja miten jos ei pysty kuin vain kerran, miten asian hoidatte?
Kommentit (26)
No omalla kohdalla venymiskyky riippuu ajasta ja paikasta, mutta kyllä sellainen 5 kertaa on tehtävissä. Tosin kolmannen laukeamisen jälkeen pitää olla jo ihan kunnon tauko, ennen kuin voi jatkaa. Mutta jos saa lepuuttaa vehkeitä välissä ja on koko päivä aikaa, niin mikä ettei. 5 kertaa päivässä toki vaatii myös sen, että on ihan oikeasti mielenkiintoinen kumppani. Jos ei huvita enempää, niin sanon suoraan. Jos joku nainen ei ymmätäisi, vaan olettaisi mun olevan joku robotti, niin ei se hänestä kovin fiksua kuvaa antaisi.
Jos olisi nuorta ja timmiä naisen persettä edessä kontallaan ottamassa vastaan, niin todennäköisesti seisoisi kokoajan. Veikkaisin että 10 lastia lähtisi vuorokaudessa helpostikin. M55v.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi nuorta ja timmiä naisen persettä edessä kontallaan ottamassa vastaan, niin todennäköisesti seisoisi kokoajan. Veikkaisin että 10 lastia lähtisi vuorokaudessa helpostikin. M55v.
Ihan kiva, mutta näinköhän. En käy kiistämään, mutta entä ihan oman normikumppanin kanssa? Tuskin monellakaan on tuollaista persua edessä levällään - ja toisinpäin, tuskin monikaan 25 vitonen halajaa tuota siltää 55 vitoselta,,,jos ollaan nyt sitten rehellisiä.
En halua loukata. Itsellä tosi timmi mies. Eikä nuori. Mutta ori!
Koskaan en ole päässyt koittamaan, mutta uskoisin että parhaimmillaan kolme-neljä kertaa nykyisin kun ikää on 55. Ei sinä päivänä sitten muuta ehdikkään kun aikaa menee kuutisen tuntia ja syödä ja huilatakin vähän pitää.
Kolme kertaa päivässä, viimeinen todennäköisesti tarttee auttaa itse maaliin käsin. Parikymppisenä 5-6 kertaa päivässä helposti. Näin viisikymppisenä ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en ole päässyt koittamaan, mutta uskoisin että parhaimmillaan kolme-neljä kertaa nykyisin kun ikää on 55. Ei sinä päivänä sitten muuta ehdikkään kun aikaa menee kuutisen tuntia ja syödä ja huilatakin vähän pitää.
Nyt on realismia. Kyllä näissä ikäluokissa alkaa olla jo ihan kova juttú. Meillä kun jokapöivä, niin se yksi on usein se juttu, joskus 2. Muutoin sitten hoitaa minut muutoin, kun ne halut kuitenkin megaluokkaa.
Ei ole kokemusta useammin kuin 5 kertaa vrk vaikka haluja olisikin ollut.
Nykyään on niin päin että naiset ei pysty edes tuohon viiteen, yleensä jää yhteen, harvemmin kahteen kertaan päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, mutta näinköhän. En käy kiistämään, mutta entä ihan oman normikumppanin kanssa? Tuskin monellakaan on tuollaista persua edessä levällään - ja toisinpäin, tuskin monikaan 25 vitonen halajaa tuota siltää 55 vitoselta,,,jos ollaan nyt sitten rehellisiä.
En halua loukata. Itsellä tosi timmi mies. Eikä nuori. Mutta ori!
Sanotaan näin, että en pysty vastaamaan jatkokysymykseesi totuudenmukaisesti, koska "normikumppanin" eli vaimoni kanssa en pysty toteuttamaan halujani kuin max. kertaalleen päivässä, eikä joka päivä läheskään.
Mutta noin muuten olen nuoresta asti ollut erittäin viriili, eikä tuo vaimoni halujen määrä riitä minulle alkuunkaan, joten käteni on kovassa käytössä. Usein masturboin monta kertaa päivässä, jos vaimoni on töissä ja itse olen vapaalla.
Ps. Et tokikaan loukannut millään tavalla, asiaahan sinä puhuit.
Nussein joskus virasta naista koko yön. En muista montako kertaa laukesin mutta hän oli niin upea että hyvin nopeasti uudestaan....siis nopeasti about 30 minsaa. En väitä olevani mikään siitossonni mutta kun oli ihan vieras kysessä niin siinä oli sitä jotain uutuudenviehätystä? Tosin hän aamulla vähän valitti kipeitä paikkojaan mutta upea yö oli. Elämäni paras seksin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa päivässä, viimeinen todennäköisesti tarttee auttaa itse maaliin käsin. Parikymppisenä 5-6 kertaa päivässä helposti. Näin viisikymppisenä ei enää.
Ei meilläkään kyllä onnistu kuin tuo max kolme kertaa päivään, ollaan 50+.
Ja todella omaa kättä mies tarvitsee jo lopuksi viimeiseen laukeamiseen.
Miksi se muuten onkin niin, että vain oman käden tahti saa sen viimeisen irtoamaan? Yhteisessä tekemisessä ei onnistu enää.
Ei sillä että se minua haittaisi, kivaa katseltavaa on.
3 kertaa päivässä nykyään. Alkuun uuden kumppanin kanssa meni ehkä se 5 kertaa. Olen 46v mies ja kumppani on 32v nainen joka haluaa päivittäin mutta ei ota itseensä jos sanon ettei tänään. 5 vuoden aikana seksiä on ollut enemmän kuin edellisen kanssa 18 vuodessa.
Voin panna vaikka kuinka monta kertaa, mutta itse kykenen tulemaan max 3 kertaa/vrk.
Oon kolmekymppinen, ja tänä kesänä tuli vedettyä yhtenä päivänä 5 kertaa. 2 kertaa aamupäivällä, kerran alkuillasta ja lopuksi vielä 2 kertaa ennen nukkumaanmenoa.
Oli hauska päivä, ei siinä mitään. Tuore suhde niin seksi maistuu. Olin kuitenkin viidennen tulemisen jälkeen niin loppu, että kuudetta kertaa en olisi jaksanut. Sekin oli hauskaa kun aamulla spermaa tuli vaikka kuinka paljon, mutta lopussa enää ihan pikkuinen ruiskaus enää.
6 on aina ollut se maksimi, vaikka edellisestä on jo aikaa (5 oli muutama kk sitten). Omin käsin rouvan kanssa saattaisi tuohon päälle vielä kerran onnistua, jos ajan saa optimoitua ja kuu/aurinko on oikeassa asennossa. Ehkä.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläkään kyllä onnistu kuin tuo max kolme kertaa päivään, ollaan 50+.
Ja todella omaa kättä mies tarvitsee jo lopuksi viimeiseen laukeamiseen.
Miksi se muuten onkin niin, että vain oman käden tahti saa sen viimeisen irtoamaan? Yhteisessä tekemisessä ei onnistu enää.
Ei sillä että se minua haittaisi, kivaa katseltavaa on.
Oma käsi tietää juuri miten kosketaan oikein. Kun kuti on tiukassa niin vaikka muuten tuntuisi todella hyvältä vaatii joskus tuon että saa liemet lentoon.
Itse saanut tinderpanolta enimmillään 4-5 x/vrk, aina minä olisin halunnut enemmän mutta miehet eivät tuon enempään ole pystyneet. Miehet parikymppisiä.