Toki talopakettini tulee olemaan edullinen, koska minä HALUAN alle 100 neliötä
En tarvitse todellakaan yli sadan euron taloa eikä se ole millään tavalla järkevä kustannusten ja siivoamisen takia. Edellinen asuntoni oli 67,5 neliötä ja nykyinen 81. Minulle riittäisi vallan mainiosti 75 neliötä.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Ei neliöt kauheasti hintaan vaikuta uusissa talopaketeissa.
:DDDD Oletko tietoinen, että taloon tarvitsee vakuutuksen, lämmitys maksaa yms.?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Oletko tietoinen, että taloon tarvitsee vakuutuksen, lämmitys maksaa yms.?
Ap
Vakuutusmaksu 75 neliön ja vaikka 130 neliön välillä on max 200€ vuosi. Lämmityksen kuluero on max 600€ vuosi ja sekin sillä ehdolla, että uuteen taloosi tulee pelkästään suora sähkölämmitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vakuutusmaksu 75 neliön ja vaikka 130 neliön välillä on max 200€ vuosi. Lämmityksen kuluero on max 600€ vuosi ja sekin sillä ehdolla, että uuteen taloosi tulee pelkästään suora sähkölämmitys.
Ööm, minulla on muitakin laskuja kuin tulevan talon kulut 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ja väliovet voi jättää pois koska niitä EI TARVITA.
Minäkin maksoin talopaketistani vain 75 euroa.
Mä haluaisin joku 50 neliötä, mummonmökki siis siintää joskus tulevaisuudessa unelmissa.
Yritin, mutta en saanut tingattua alle sataseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tuota erotuksessa olevaa 55 neliöö lämmitetä kyllä 600e/vuosi.
Zinc
Olet verrannut jotain täysin erilaisia taloja keskenään, jos saat tuollaisia tuloksia /tai ilmoittaja kertoo kulutuksen vähän sinnepäin / tai toisella alhaisempi sisälämpötila / tai toinen lämmittää enempi takkaa ..
tai tai tai ..
Zinc
55 neliötä ei lämpene 600e / vuosi. Se on varmaa tässäkin 10 wuotta wanhassa ketjussa !
Vierailija kirjoitti:
Ja väliovet voi jättää pois koska niitä EI TARVITA.
Kyllä ja edes WC :hen ei ovea TARVITA.
Yhdelle hengelle sopii, jos autotalli erillinen
Pieni talo on paras. Minullakin on yläkerta ja kellari ihan turhia. Jos uuden saisi rakentaa, niin lähes sama talo, niin, että sauna on asuinkerroksessa ja ilman yläkertaa. Tosin haluan korkean kivijalan, kai sinne kellariin voisi teknisen tilan ja autotallin (ei ole autoa) vaikka laittaa. Mutta näillä mennään, onpa tilaa pyyhkiä pölyjä turhista huoneista.