Opettajien vaateketjussa nähdään millaisia opettajat ovat
Jaksavat vääntää ja kääntää tuollaisesta epäolennaisesta asiasta. Toinen on toista mieltä ja toinen toista mieltä ja väittely jatkuuu... Ylläpito voisi poistaa koko keskustelun, ei siitä tule loppua. Koska opettaja ei voi myöntää olevansa väärässä missään asiassa, väittely jatkuu loputtomiin.
Nimimerkillä, monen opettajan sukulainen joka ei ikinä ala väittelemään opettajien kanssa mistään
Kommentit (27)
Ketjussa opettajat olivat pieni vähemmistö ja hekin kuvasivat tyylinsä, eivät väitelleet.
23: Ketjussa suurin osa oli opettajia, jotka eivät myöntäneet edes sitä että ovat opettajia.
21, Ensimmäinen lause on totta. Toinen lause johtuu siitä, että olet sellainen kuin ensimmäsessä lauseessa kerroit. Tuli sellainen olo että olet myös itserakas, kun noin paljon positiivisia ominaisuuksia itsestäsi löysit.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 13:04"]
4: Ei liity mitenkään heidän lomiinsa, itsekin lomailen vielä.
Liittyy vain siihen, kun olen huomannut opettajilla (sukulaisillani) sen piirteen että luulevat olevansa aina oikeassa joka asiassa. Jankkaavat sitten tasan niin kauan kuin toinen "myöntää olevansa väärässä" tai ei jaksa enää väitellä. Jos kaksi tai useampi opettajaa keskustelee, tulos on tuo mikä nähdään tuossa ketjussa.
ap
[/quote]itse olet pahemman luokan jankkaaja ja aloitat ope keskustelut yhä uudestaan ja uudestaan. Tuskin kovin moni ope edes lukee työssäkäyvänä jotain av-palstaa, joten viestisi voisit välittää vaikkapa kuntasi sivistystoimeen. Siellä voisivat käsitellä asiat, joista olet pahoittanut mielesi ja ohjata sinut oikealle taholle ihan kasvokkain juttelemaan.
26: Täh? Olen aloittanut tämän yhden ainoan opettajiin liittyvän ketjun. Oletko jotenkin vainoharhainen?
En tarvitse oman kuntani sivistystointa omien sukulaisten kanssa asioiden hoitamiseen hoidan ne ihan kasvokkain kyllä. Oma lapseni on vasta päiväkoti-ikäinen.
Yllättävän paljon täällä käy opettajia, samoin kuin muita työssäkäyviä ihmisiä. itsekin olen työssäkäyvä, lomalla nyt. Se miksi aloitin tämän ketjun, oli se "hauska" huomio minkä olen tehnyt ennnenkin opettajista, ihan omista sukulaisista ja tuttavista.
Revi se palkokasvi nenästäsi nyt äkkiä.
ap
Oho. Omassa kunnassani on tosi paljon nuoria opettajia, kun on eläkkeelle jäänyt jo vanhoja. Olen kanssasi tosi paljon eri mieltä. Syksyllä vanhempainillassa ihmettelin miten monilla opettajilla oli niin tyylikkäät ja kalliit vaatteet ja yhdellä opettajalla näytti olevan hirvittävän kallis laukkukin. Miten nuorilla vastavalmistuneilla onkin varaa laittaa paljon vaatteisiin. Oma tyttölkin kehuu kotona kuinka ope one niin kaunis ja ihanat vaatteet. Ehkä sukulaisopesi eivät panosta yhtä lailla, mitä en ihmettele lainkaan, kun vaatteet on niin kalliita nykyään ja monilla on isot asuntolainat, joihin palkka uppoaa. Mitä palkokasviin nenässäsi tulee, niin kyllö se on sinulla, kun opet eivät kelpaa mutta eivät sukulaisetkaan. Taidat olla melko ahdasmielinen ihminen.
21: Mutta miksi et voi ikinä myöntää olevasi väärässä? Miksi se on niin vaikeaa?