Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1976 syntyneet: millainen elämäntilanne?

Vierailija
03.01.2014 |

ev

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton sinkku, opiskelut kesken, osa-aikatyössä.

Vierailija
2/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheellinen, miehen kanssa yhdessä 15v, naimisissa 9v, lapsia 3, vakinainen ja suh hyväpalkkainen työ, omistuasunnot, loma-asunnot sun muut löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, mies, työpaikka, opiskeluja työn ohessa, liian suuri asuntolaina, pari lemmikkiä ja riekaleiset stressihermot.

Vierailija
4/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa, 2v. lapsi. Ei työtä, eikä omaisuutta.

Vierailija
5/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, 3 lasta (kaikki melkein teini-ikäisiä), kissa ja koira. Velaton okt, kesämökki, autot ja veneet löytyy. Ei työtä.

Vierailija
6/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, 2 kouluikäistä lasta. Omaisuutta löytyy auton, asunnon ja sijoitusten kautta. En käy töissä.

Vierailija
7/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut, 2 koululaista, uusi mies, kiva työ ja maksettu omistusasunto.

Vierailija
8/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempainvapaalla ensimmäisen lapsen kanssa, vietän ihan liian paljon aikaa AV:llä vauvan nukkuessa. Olen naimisissa, töissä, tulot ovat ok, mutta meillä ei ole omistusasuntoa.

Vierailija
9/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näin:

-15 vuotta työelämää takana

-ylempi korkeakoulututkinto

-viisi lasta

-omaisuutta miehen kanssa 250000 (puolet tästä asunnosta maksettu)

-kuudes lapsi tulossa

-naimisissa 12 vuotta

-tulot molemmilla ok, kummallakaan ei perintöjä tulossa, joten ei tästä juuri rikastuta, asunto saadaan kyllä maksettua 

Vierailija
10/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kaksi lasta, kaksi kissaa, rintamamiestalo ja farmariauto. Tällä hetkellä vanhempainvapaalla kohtuupalkkaisesta vakityöstä.

Vierailija
11/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa 10 v, ei lapsia, 2 kissaa, asutaan vuokralla, pätkätöissä.

Vierailija
12/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa, päiväkoti-ikäinen lapsi, oma asunto, töissä sekä mies että minä, joten taloudellinen tilanne on hyvä.

Vierailija
13/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa 10 vuotta, liitto ok, kolme lasta ja koira, omistus(rt)asunto ja vakituinen työ. Elämä on aika tasapaksua nyt, äitiyslomia tai muuta mullistavaa ei ole suunnitelmissa, rahaa kuluu elämiseen enemmän kuin koskaan ennen eli töissä on vaan puurrettava tasaiseen tahtiin. Välillä mietityttää pitäiskö hankkia talo mutta ajatukseksi se on toistaiseksi jäänyt. Mieleen myös juolahtaa miten mahdetaan selvitä kun "kaikki" muut eroaa vaan mutta kyllä tässä nyt on vaan parempi sinnitellä vaan. Kavereiden uusperhekuviot ällöttää.. Kymmenen vuoden päästä lapset ovat sen verran isoja että silloin suunnittelen lähteväni miehen kanssa reppureissulle kahdestaan, jonnekin kauas pois.. Nyt käydään vaan lapsiperhelomilla Kreikan saarilla.

Vierailija
14/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa kohta 13 v, onnellinen, ihana mies, 4 lasta, ollut pitkään kotiäitinä, mutta sitä ennen ehdin olla töissä, nyt opiskelen hieman lisää (olin jo maisteri aiemmin) ja palaan töihin parin vuoden päästä. Velaton omakotitalo. Osalla lapsista terveydellisiä haasteita.

Vierailija
15/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 11 vuotta, talo rakennettu ja siitä vielä noin kolmannes maksamatta. 4-vuotiaat kaksoset, töitä on, mutta varsinainen unelmatyö toivottavasti vielä odottaa joskus jossain, matkusteltu on ja pihassa on kaksi autoa.

Vierailija
16/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa 11 vuotta, talo rakennettu ja siitä vielä noin kolmannes maksamatta. 4-vuotiaat kaksoset, töitä on, mutta varsinainen unelmatyö toivottavasti vielä odottaa joskus jossain, matkusteltu on ja pihassa on kaksi autoa.

Vierailija
17/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa 10 vuotta (1. aviomies)
Kaksi lasta
Omakotitalo
Velkaa yhteensä n. 80 000€
Sain ensimmäisen vakituisen työn viime vuonna, vaikka olen ollut työelämästä poissa vain vuoden per lapsi.

Opiskelen töiden ohella toista tutkintoa, koska huomasin, että haluan suuntautua töissäni vähän toisella tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi