Kakkugallerian kakkubuffet, taivas maan päällä
Kommentit (22)
Kukaan omaa terveyttään ajatteleva ei syö nykyään mitään missä on jauhoja tai sokereita saati gelatiineja:)
Ei kyllä ole, olin siellä kerran eikä niitä hyytelökakkuja kukaan määrättömästi jaksa syödä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:42"]Paljon maksaa?
[/quote]
N 12 e, tosi kohtuullinen
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:44"]Ei kyllä ole, olin siellä kerran eikä niitä hyytelökakkuja kukaan määrättömästi jaksa syödä.
[/quote]
Ei niitä pidä liikaa syödä, sopivasti.
Missä se sijaitsee?
Tällainen terve ja BMI 20 vois joskus käydä.
11,90e teellä tai suodatinkahvilla. Ja joo ei siellä tarvii mättää, mutta ihanaa kun saa maistella kaikkea erilaista!
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:49"]Missä se sijaitsee?
Tällainen terve ja BMI 20 vois joskus käydä.
[/quote]
Fredan ja Erottajanpuiston Kakkugallerioissa
Läskien sinkkunaisten juttuja, kaloriina.
Vanhat, myymättömiksi jääneet ylijäämät saadaan hyvin myytyä näin.
Kiva mainos joo kakkugallerian työntekijältä. Terveisiä: En varmasti mene ennenkuin opitte tekemään leivonnaisia ilman teurasjätettä, tai siis liivatehan se on se nätimpi nimi ettei heti oksennus lennä.
Valivali, hyvä mesta se on.
Kakkua poskeen kaikille hapannaamoille niin lopetatte tuon tyhjänpäiväisen uikutuksen.
Mä kävin siellä. Muuten jees, mut en sit jaksanut syödä kuin 1,5 palaa. Makeaa ei oikein voi edes mättää yli tarpeen samoin kuin vaikka pitsaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 20:09"]Vanhat, myymättömiksi jääneet ylijäämät saadaan hyvin myytyä näin.
[/quote]
No siellä ei ole vanhoja koska kakkubuffa on tosi suosittu. Jos joku loppuu, ottavat kaapista uuden.
Näemmä et ole ikinä edes käynyt.
Minkälaisia kakkuja ja leivoksia buffetissa on käydessänne ollut tarjolla? Juusto-, suklaa-, hyytelö- ja kermakakkuja? Kuvailkaahan tarjontaa niin tietää mitä odottaa!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 20:10"]Kiva mainos joo kakkugallerian työntekijältä. Terveisiä: En varmasti mene ennenkuin opitte tekemään leivonnaisia ilman teurasjätettä, tai siis liivatehan se on se nätimpi nimi ettei heti oksennus lennä.
[/quote]
Työntekijät ovat nuoria ja nättejä. Ei kai ne täällä käy työpaikkaansa mainostamassa, tulis lisää töitä
Katso kirjoituksia. Moni bloggari on sitä kovasti kehunut.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 20:10"]Kiva mainos joo kakkugallerian työntekijältä. Terveisiä: En varmasti mene ennenkuin opitte tekemään leivonnaisia ilman teurasjätettä, tai siis liivatehan se on se nätimpi nimi ettei heti oksennus lennä.
[/quote]
Työntekijät ovat nuoria ja nättejä. Ei kai ne täällä käy työpaikkaansa mainostamassa, tulis lisää töitä
Katso kirjoituksia. Moni bloggari on sitä kovasti kehunut.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 20:36"]Minkälaisia kakkuja ja leivoksia buffetissa on käydessänne ollut tarjolla? Juusto-, suklaa-, hyytelö- ja kermakakkuja? Kuvailkaahan tarjontaa niin tietää mitä odottaa!
[/quote]
Kaikenlaisia! Perinteisiä kermakakkuja ei.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:43"]
Kukaan omaa terveyttään ajatteleva ei syö nykyään mitään missä on jauhoja tai sokereita saati gelatiineja:)
[/quote]
Millaista on elämä, kun joutuu vain koko ajan miettimään terveyttään? "Milloin mä kuolen, milloin mä kuolen?"
Läääski.