Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio ei ole synnytys eikä talopakettia rakenneta!

Vierailija
22.07.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia sitten jos rakentaa IHAN ITSE alusta loppuun eikä tilaa jotain lego-pinoa

Vierailija
2/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain materiaalipinona. Ihan takuulla on rakennettu eikä kasattu. Laudatkin pitää ihan sahata oikean pituisiksi ja levyt leikata...aapeellä ei taida olla käsitystä talonrakentamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on kyllä kaukana kasaamisesta.

Ap tietää talonrakentamisesta yhtä paljon kuin sika hiihtämisestä!

Vierailija
4/29 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

humor!

Vierailija
5/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. dildolla takaräpsään.

Sektiolla voi synnyttää, talopaketin voi rakentaa. Voi kun joku vielä tukis sitä kodinhoitoa..

Vierailija
6/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt itsekseen taloksi muutu.

Vierailija
7/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se sitten sanotaan... minä sain lapsen mutta se ei syntynyt????!!!

se ei vietä syntymäpäivää,koska lapseni leikattiin mahasta ja sain itse valita syntymäpäivän....

kuka kehtaa väittää että sektio ei oo synnytys????? jotkut ei halua alapäästänsä melonin kokoista venyvää mantelia hahahah....

Vierailija
8/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten se sitten sanotaan... minä sain lapsen mutta se ei syntynyt????!!!

se ei vietä syntymäpäivää,koska lapseni leikattiin mahasta ja sain itse valita syntymäpäivän....

kuka kehtaa väittää että sektio ei oo synnytys????? jotkut ei halua alapäästänsä melonin kokoista venyvää mantelia hahahah....

Vierailija
9/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö edes toinen mies?

Vierailija
10/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jumaliste on kotihoidontuki, ei siellä kotia hoideta vaan lapsia kotona!

Ja tulepa sitten kasaamaan meidän talopaketti... se kyllä rakennetaan! Eri juttu on sit valmistalopaketit... nehän tulee valmiina... siis tarkoitan tyyliin k-raudan kotitalo ja älvsbyn talot

Vierailija
11/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talopaketti itsekseen muutu taloksi. Joten talo kuin talo on rakennettu. Lapsi on joko synnytetty tai otettu ulos leikkauksella. Ei sektiolla maailmaan tullutta ole tietenkään alateitse synnytetty.

Vierailija
12/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ainakin oli ihan synnytystä kärvistellä hirveissä tuskissa siellä synnytys salissa! Kuinka moni teistä alateitse synnyttäneistä on synnyttänyt noin kauan? Ja viimeiset 8 tuntia ilman puudutuksia niin että on kuitenkin oksitosiini tippa joka lisää luonnottomia supistuksia kokoajan.

Vaikka lapsi ei alakautta ulos tullutkaan niin kyllä koen silti synnyttäneeni. JA lisäksi sain vielä mielettömät haavakivut useammaksi vuorokaudeksi.

Ja kyllä minulla tuo sektio otti koville! Ottaa edelleen ja koskaan en saa alateitse synnyttää. (toivottavasti se toinen lapsi kuitenkin saadaan, siitäkään kun ei takeita ole)

Eikä oloani paranna yhtään teidän av-haahkojen vähättelyt sektiota kohtaan!

Vierailija
13/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä oloani paranna yhtään teidän av-haahkojen vähättelyt sektiota kohtaan!

Vierailija
14/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, kun 99% on ihan hemmetin tosissaan...=)

Vierailija
15/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä ei voida puhua jos apuna käytetään kätilöä, isää, sairaalaa, ilokaasua, epuduraalia, epparia, imukuppia, kipulääkkeitä, lääkäriä, vuodetta, sydänäänien tarkkailua, vesikiertoista keskuslämmitystä, suorasähköä tms. lämmitysmuotoa ym.

Vierailija
16/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä ei ole kolmeavaihetta, siinä ei supistuksien kanssa puserreta ja ponnisteta vesimeloonia ulos niin että pinde repee

Vierailija
17/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanha rankutus.

Vierailija
18/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

talopaketti korkeintaan kasataan eri asia sitten jos rakentaa IHAN ITSE alusta loppuun eikä tilaa jotain lego-pinoa

Sitten vasta voi sanoa rakentaneensa kun on puut kasvattanut siemenistä isoiksi, ja niistä puista tehnyt kakkosnelosta ja niistä kakkosnelosista rakentanut talonsa! Stana!!!

Vierailija
19/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oikea suomalainen mies rakentaa talonsa itse metsästä hakkaamistaan tukeista ja oikea suomalainen nainen synnyttää saunassa omin avuin, koska suomalainenhan ei apua tartte!!!! Jumalauta!!! Niih!!!!

:D

Ehkä hauskin aloitus tänään.

Vierailija
20/29 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sektioon. Esikoisen alatiesynnytys muuten oli paljon helpompi, kivuttomampi ja kaikin puolin mukavempi, synnytyssalistakin kävelin osastolle itse :)

Mikä hiivatti on talopaketti???

Vierailija:

koska siinä ei ole kolmeavaihetta, siinä ei supistuksien kanssa puserreta ja ponnisteta vesimeloonia ulos niin että pinde repee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi