Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olisin halunnut katsoa YHDEN ohjelman joululoman aikana,

Vierailija
01.01.2014 |

vaan -ttu ei, ei se ei todellakaan käy. Nuo kakarat pomppii silmille ja huutaa ja tulee huoneistaan, mä en pysty katsomaan yhtään mitään. Juoksen viemässä noita pikku paviaaneja huoneisiinsa, huudan karjun, uhkaan heittää pihalle, ihan mitä vain.

Kun mä tämän jouluraadannan jälkeen olisin yhden ainoan ohjelman halunnut katsoa. Vaan ei, ei **ttu ei se ei käy. Ei tässä elämässä.

Mitta täynnä. Eikö koskaan äiti saa omaa aikaa, eikö koskaan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään et saa.

Miksi heidän piti olla omissa huoneissaan? Kaapissa piilossa?

Vierailija
2/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa paljonkin omaa aikaa, jos viitsii kasvattaa lapsensa siihen, että kaikkia kunnioitetaan, myös äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelma se oli? Löytyykö areenalta tms, jos katsot myöhemmin

Vierailija
4/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talletava digiboksi? Aika halpa hinta siitä, että saa oikeasti katsoa kaikki mitä haluaa silloin kun on aikaa! Minulle iso pelastus arjessa :) 

Meillä alkaa aina klo 21 aikuisten aika, jolloin lapset menevät joko nukkumaan tai lukemaan / katsomaan lastehuoneeseen. Ja sieltähän ei pompita ilman hyvää syytä. Jatkuva jano tai vessahätä tai muu asia ei ole hyvä syy.

Vierailija
5/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans joskus tuonkaltainen olo. Tsemppiä!

Vierailija
6/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo on 22.02, eikö noiden lasten jo kuulu olla huoneissaan??? He siis NUKKUVAT (tai siis niiden pitäisi nukkua) huoneissaan, ei niitä ole sinne suljettu. Miksi ihmeessä kysyt MITÄ NE SIELLÄ HUONEISSAAN TEKEVÄT??? Häh? Pitäisikö niiden olla olohuoneessa tv:n edessä yötä päivät läpeensä?

Hemmetti mä olen ne kasvattanut, vaan tuossa ne pomppii, ihan koko ajan. Mä en jaksa.

ap

Vierailija
7/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:05"]

Klo on 22.02, eikö noiden lasten jo kuulu olla huoneissaan??? He siis NUKKUVAT (tai siis niiden pitäisi nukkua) huoneissaan, ei niitä ole sinne suljettu. Miksi ihmeessä kysyt MITÄ NE SIELLÄ HUONEISSAAN TEKEVÄT??? Häh? Pitäisikö niiden olla olohuoneessa tv:n edessä yötä päivät läpeensä?

Hemmetti mä olen ne kasvattanut, vaan tuossa ne pomppii, ihan koko ajan. Mä en jaksa.

ap

[/quote]

Aa, sä tarkoitat siis nyt haluaisit katsoa yhden ohjelman ja lasten pitäisi olla jo nukkumassa. Mä jotenkin mielsin tuon joululoman jo menneeksi ajaksi.

Yhtä kaikki, et sä niitä kovin hyvin ole kasvattanut.

Vierailija
8/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi tuntea myötätuntoa v-sanaa viljelevän henkilön ongelmista.

Vierailija
9/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai sitten ole. Täysin paska mutsi, universumin tyhmin ja vastuuttomin äiti. Joo, tiedän.

Olen pitänyt tiukan kurin, paljon tiukemman kuin muilla. Vaan kun nuo lapset eivät ole kuin "muut". Ne on täynnä tulta ja tappuraa, energiaa ja leiskoja. Ne ei istu paikoillaan ja tee palapelejä, ne ei väritä kirjoja, ne ei muovaile. Ei. Ne taistelee, ne miekkailee, ne painii ja ne riehuu. Ne ei ole paikoillaan koskaan. Olen kyllä onnellinen energisistä lapsista, mutta nyt meni hermo.

Vierailija
10/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:20"]

No en kai sitten ole. Täysin paska mutsi, universumin tyhmin ja vastuuttomin äiti. Joo, tiedän.

Olen pitänyt tiukan kurin, paljon tiukemman kuin muilla. Vaan kun nuo lapset eivät ole kuin "muut". Ne on täynnä tulta ja tappuraa, energiaa ja leiskoja. Ne ei istu paikoillaan ja tee palapelejä, ne ei väritä kirjoja, ne ei muovaile. Ei. Ne taistelee, ne miekkailee, ne painii ja ne riehuu. Ne ei ole paikoillaan koskaan. Olen kyllä onnellinen energisistä lapsista, mutta nyt meni hermo.

[/quote]

Entä jos olisit sen kurinpidon sijaan kasvattanut? Sinulla olisi silloin kivat lapset, jotka "antaisivat" sinun katsoa televisiota rauhassa.

Vierailija
11/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan se ohjelma olla katsottavissa netissä jälkikäteen? Olen pahoillani puolestasi:(

Vierailija
12/12 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tallentava digiboksi

- katsomo, ruutu yms palvelut

- lapsille oma tv ja sinne muumit pyörimään

Siinä nyt muutama ehdotus.