Mitä muuta esimiehet tekevät kuin palavat loppuun teams-palavereissa?
Kommentit (8)
Muista en tiedä, mutta minä ainakin lipittelin bisseä taloudellisessa loppuselvityksessä...
Hyvin osui eurot kohdalleen!
Meillä tuo yrittää myös kehittää mahdottomaksi käynyttä työtilannetta, jelppiä jokaista ja anella johdolta lisäkäsiä. Kaikki tämä oman jaksamisensa rajoilla nostan hattua.
Päästelevät tuhnuja.Tuh tuh tuh... juovat samariinia ja kärsivät vatsakrampeista jumalauta!
Täytyy avautua: minulla on hämmästyttävän hyvä esimies, joka kyllä on nainen. Tukee, antaa rehellistä palautetta ja kannustaa kehittymään ja on vielä fiksu, myös tunneälyä on. 30 vuotta siihen meni ennen kuin sain näin hyvän. Sitä ennen on ollut kaikenlaisia pyrkyreitä, narsisteja ja hyväksikäyttäjiäkin, siis siinä mielessä, että olen joutunut tekemään hommia ja sitten esinainen ottanut kunnian.
Eli kyllä se on mahdollista saada hyväkin pomo. Joskus, tai itse asiassa usein, ainoa ratkaisu on vaihtaa firmaa. Niin minä tein. Tsemppiä kaikille kusipäiden alaisille, vaihtamalla paranee.
Omassa työpaikassani esimiehet tekevät tuottavaa asiakas- ja myyntityötä esimiestehtäviensä ohessa.
Vertailevat esinahkojaan?