Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mun mies...

Vierailija
01.01.2014 |

Ei ymmärtänyt aivan selväsanaista lyhyttä ohjeistusta puhelimen ohjekirjasta miten tietyt asetukset laitetaan. Huusi mua apuun, luin ohjeen hitaasti yksitellen ja käskin tekemään, huokaili että hohhoijaa niskat niin jumissa ettei pysty miettimään.. mutta taas kerran häkellyin, onko se oikeasti _noin_ tyhmä vai mistä on kyse?! Tuskin mikään lukihäiriö, lukeehan se lapsellekin satuja ihan helposti.

Nyt nelikymppisen lähestyessä siitä tullut aivan pelottavan jähmeä ja takkuinen tyyppi. Hidas, milloin mikäkin paikka jumissa, huokailee ja hohhailee ja mun täytyy tehdä ja toimia, neuvoa ja opastaa. Pahinta, kun sanoo että "äiti tuus nyt auttaa...". Tokaisen aina, etten ole sun äitisi, mutta sellaisen varmaan tartteisit.

Mikä sillä on ja miten minä tämän kestän? Meillä on pienet lapset, mies tosiaan kylvettää, lukee, vie ulos jne. mutta kyllähän lapsetkin jo oppineet että isiä pitää odottaa ja asiat kysyä mielellään äidiltä. Minä haluaisin tasavahvan kumppanuuden, mutten ymmärrä miten se voisi onnistua mieheni kanssa? Koulussa aikanaan pärjäsi kehnosti, mikään älykkö ei siis ole, minä teen töitä asiantuntijana ja tuntuu, että olemme tätä nykyä kuin yö ja päivä. Nuorena yhdisti urheilu, vieläkin sitä harrastamme molemmat mutta henkinen puoli rassaa oikein todella. Ahdistavaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ja siis mitä, kohta 40 ja vielä pieniä lapsia? Nyt on pakko kysyä, että miten vanhana oikein olette alkaneet lapsentekoon? Vai oletko itse tyyliin jotai 25?

Vierailija
2/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein asian tuntia nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 26 ja mieheni 42, ja sekään ei yksinkertaisesti usein vain TAJUA asioita.

Vierailija
4/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää sinua.

Vierailija
5/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:38"]

Itse olen 26 ja mieheni 42, ja sekään ei yksinkertaisesti usein vain TAJUA asioita.

[/quote]

Nosiis hyihelvetti! Ukon on pakko olla järjettömän rikas...!

Vierailija
6/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä todettiin vakava sairaus aivoissa juuri tollaisen oireilun seurauksena.

Lääkitystä syötävä loppuelämä, mutta silti käy kausittain todella hitaalla =/

Vierailija
7/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Eikä ole myöskään mikään ukko.

Vierailija
8/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus? Olen patistellut miestä lääkäriin, mutta enhän saa sinnekään lähtemään. Toisaalta kun se urheilee, miten sitten siihen kykenee.. ap

Vierailija
9/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole. Eikä ole myöskään mikään ukko.

[/quote]

Mielenkiintoista. Paljonko se maksaa sinulle ja mitä temppuja sillä rahalla saa?

T. Mies 44v.

Vierailija
10/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin miehellä on dysfasia, eli jonkinlainen ymmärtämisen vaikeus. Ei siis osaa vaikka lähettää sähköpostia, vaikka siinä lukee että "lähetä." Ei vaan tajua.

Vierailija
11/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta? Alkavaa Alzheimeria? Joskus voi olla ihan joku ns selitykskin noille oireille, muuta kun vain tyhmyys, joka siis sekin on yksi vaihtoehto aina.

Joka tapauksessa, jaksamista ja sano suoraan miehelle että pitäiskö tutkia vähän lääkärillä enemmän kun tuntuu ajatus olevan tahmeaa.

Vierailija
12/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
13/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lihasjäykkyyttä, hikoilee herkästi (jaksaa hyvin treenata kuitenkin), uniapneaa ja kuorsaa kovaa vaikka ei ole ylipainoinen, hidas ja jähmeä. Muisti pätkii, unohtelee. Kun kerron jotain, saattaa kommentoida jotain aivan epäloogista, ei ymmärrä pointtia ja vastaa ohi aiheen. Paljon omissa ajatuksissaan jähmeänä. Kun kysyn mitä miettii, toteaa vaan "no en mä mieti mitää". Stressiherkkä, herkästi kiroilee ja äksyilee vaikka liikenteessä aivan pienikin juttu. ap

Vierailija
14/14 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:07"]

Miehellä lihasjäykkyyttä, hikoilee herkästi (jaksaa hyvin treenata kuitenkin), uniapneaa ja kuorsaa kovaa vaikka ei ole ylipainoinen, hidas ja jähmeä. Muisti pätkii, unohtelee. Kun kerron jotain, saattaa kommentoida jotain aivan epäloogista, ei ymmärrä pointtia ja vastaa ohi aiheen. Paljon omissa ajatuksissaan jähmeänä. Kun kysyn mitä miettii, toteaa vaan "no en mä mieti mitää". Stressiherkkä, herkästi kiroilee ja äksyilee vaikka liikenteessä aivan pienikin juttu. ap

[/quote]

No kyllä mä suosittelisin tarkistuttamaan kaikki kilpirauhasarvot nyt, perehtymään asiaan, varsinkin jos arvot tuntuu olevan siellä rajoilla, niin saattaa olla että lääkityskokeilu silloin parantaisi sitä oloa huomattavasti.

ja verenkuva muuten vaan hyvä tsekata välillä, ja sokerit.

muistatteko ottaa reilustI D vitamiinia (väh. 50 mikrog D3:sta) ja kaikkia muutakin hyödyllistä hivenainetta ja vitamiinia, varsinkin nyt pimeinä kuukausina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme