Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän 17-vuotias vietti uuden vuoden?

Vierailija
01.01.2014 |

Pakko aloittaa aiheesta keskustelu, kun kapinallinen teinimme (17v) oli kiltisti mukana perheen kanssa perhetutuilla. (kapinallinen = jäänyt teinivuosien aikana kiinni alkosta, tupasta, koulupinnauksesta, vahingonteosta, myymälävarkaudesta, valehtelusta, sääntöjen noudattamatta jättämisestä jne.) Olisiko aikuismaiset ajat vihdoin edessä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nuorella ollut riitaa kaverin / kavereiden kanssa?

Vierailija
2/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotosalla kaikki lapset ja vanhemmat niistä on 19, 18, 16, ja 15v. Ehtivät kyllä menemään sitten kun itse haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin.

Meillä kyllä sekä 21-vuotias että 19-vuotias oli kavereineen, kotiutuivat molemmat joskus neljän maissa.

Vierailija
4/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, toivottavasti sovussa tyttökaverin kanssa.

Vierailija
5/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui tietokoneen ääressä pelaamassa, koodaamassa, suunnittelemassa, keskustelemassa kavereittensa kanssa. Kuten melkein aina muulloinkin vapaa-aikanaan.

Vierailija
6/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 10:52"]

Pakko aloittaa aiheesta keskustelu, kun kapinallinen teinimme (17v) oli kiltisti mukana perheen kanssa perhetutuilla. (kapinallinen = jäänyt teinivuosien aikana kiinni alkosta, tupasta, koulupinnauksesta, vahingonteosta, myymälävarkaudesta, valehtelusta, sääntöjen noudattamatta jättämisestä jne.) Olisiko aikuismaiset ajat vihdoin edessä?

[/quote]

Teinilläsi on jotakin pahasti pielessä, vie se hoitoon. Ei murrosikään kuulu  mainitsemasi asiat.

Vierailija
7/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntäperheensä seurassa, on vaihto-oppilaana :)

Vierailija
8/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli poikakaverinsa luona ja tekivät ruokaa ja katsoivat leffaa.

Vierailija
9/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo kavereitten kans pelasi biljardia, söivät roskaruokaa ja kattovat elokuvan. Itse menin nukkumaan kahdelta, en tiedä mihin aikaan poika, kun nukkuu vielä.

Vierailija
10/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:06"]

Istui tietokoneen ääressä pelaamassa, koodaamassa, suunnittelemassa, keskustelemassa kavereittensa kanssa. Kuten melkein aina muulloinkin vapaa-aikanaan.

[/quote]

Näin meilläkin, ja teinillä ikää 19.

Vierailija
11/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohta 17v poikamme meni vähän vastahakoisena isoihin paikallisiin bileisiin. Ensin ajatteli viettää uuden vuoden kotosalla. Meni bileistä sitten tyttöystävänsä luo yöksi.

Vierailija
12/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17v 1999/2000 vuodenvaihteessa. Vaikka kuinka pyysin vanhemmilta lupaa olla ulkona bailaamassa tuolloin ei lupaa herunut. Niinpä nökötin kotisohvalla oman skumppapullon kanssa (Kävin itse ostamassa alkosta - ei kyselty papereita). Tylsältä tuntui silloin, mutta nyt kun on omia lapsia ymmärrän hyvin etten saanut lähteä rilluttelemaan.

Vierailija
13/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 16 ja 19-v pojat istuivat meidän kanssa kotisohvalla katsomassa Forrest Gump -elokuvaa. Kapinallisia heistä on ollut vain vanhempi, ja hänkin ennen teini-ikää.

Vierailija
14/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui jonnekin yhteen saakka tietokoneella surffailemassa. Eipä tuo vapaa-aikanaan oikein minnekään liiku kotosalta, vaikka kavereita pari onkin...

Vierailija
15/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli tyttökaverinsa kanssa meillä, pelattiin monopolia ja herkuteltiin.. itse tykkään että tehdään porukalla jotain eikä vaan kyhnötetä sohvalla tai tietokoneella..

Vierailija
16/16 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä pelasi jotain ad 23.30 ja lähti sitten äidin !!! kanssa ampumaan raketteja ja katsomaan naapureiden ilotulituksia. Kotona jatkoi pelaamista puolen tunnin verran.