Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 kk neiti ja kiipeily + kylpeminen

31.12.2013 |

Tyttöni on nyt 13kk vanha ja kylpemiseen on tullut ongelma. 10kk lähtien olen voinut itse käydä suihkussa, kun lapseni leikkii ja kylpee punkassa. Nykyisin ei enää onnistu, neiti päättää mennä aina makuulleen veteen tai jos vettä on erittäin vähän hän laittaa naamansa veteen. Miten saisin tämän loppumaan ?? Pari kertaa on jo siemaissutkin vettä henkeen eikä sekään auta .  

Entä ruokapöydäntuolit. Neiti on oppinut niillekkin kiipeämään. Yksin kun olen ei kerkeä aina perässä juoksemaan ja EI sanaa ei vielä ymmärrä / ei halua ymmärtää... Kokeiltu on, että laitan pöydän alle tuolit ettei pääse kiipee, mutta sitten se hoksas että työntää sen tuolin keskelle olkkaria niin johan onnistuu kiipeäminen. Pelottaa vaan että vahinko sattuu jos tippuu :/ 

Kommentit (2)

1/2 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki suihkuamme (ok baby opla) ja anna leluja http://www.lastentarvike.fi/lastentarvike_b2c/catalog/setCurrentItem/(layout=11_60_54_5&uiarea=1&ctype=areaDetails&carea=0000000002&citem=00000000020000000662)/.do?itemkey=00000000020000000676

Hanki kiinniteipattavat laatikonlukot ja teippaa tuoliin ja vastakappale pöydän alle, näin saat tuolit lukittua pöydän alle. Tai sido pöydän alla tuolinjalat vastakkaiseen tuoliin yhteen.

2/2 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy suihkussa illalla kun lapsi mennyt nukkumaan.

Anna vaan kiivetä tuoleille niin pian oppii tulemaan turvallisesti myös alas. Eikä lapsi siihen kuole vaikka tulisikin tuolilta pää edellä alas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla