Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Suhde" 15 vuotta vanhempaan naiseen

Vierailija
09.10.2020 |

Tilanne on kokonaisuudessaan tämmöinen. Ihastuin korviani myöten samassa kerrostalossa asuvaan naiseen, ulkonäköön aluksi. Kauneuteen... Luulin oman ikäisekseni, hiukan nuoremmaksi jopa, kunnes sain selville lisäfaktaa. Ystävystyimme. Sain hänet lenkkeilyseuraksi ja kaveriksi uintiharrastukseen. Välillä olen käynyt auttamassa, kun hana vuotaa jne. Koko tämän ajan mielessä on ollut ajatus yhteiselämästä tämän naisen kanssa. Rakastan häntä ihan hulluna, ikävöin kun hän on poissa. Kertokaa naiset, pilaanko kaiken tunnustamalla hänelle tunteeni. Menetänkö jo olemassaolevan suhteen...

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Olen nainen, joka ihastunut ensi näkemältä lähes 20 vuotta nuorempaan mieheen ❤❤

N-77

Olen itse syntynyt 1979 ja päiväunelmoin työpaikan 1996 syntyneestä ihanuudesta. Kaukaiseksi haaveeksi tietysti jääkin ja pidän välimme täysin ammattimaisina, mutta hitto että on kohtelias ja kivannäköinen mies.

Vierailija
22/39 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna mennä vain ja tunnusta, ei tuo tilanne tuosta muuksi muutu jos et sille jotain tee. 

Itse olin samassa tilanteessa mutta olen se vanhempi nainen. Ajattelin ennen tunnustusta, että ei minusta sellainen mies mitenkään voi olla kiinnostunut, vaikka merkkejä oli hänen puoleltaan ilmassa. Ihastuin ja tunteeni syvenivät häntä kohtaan hiljalleen. En sanonut mitään, sillä pelkäsin tekeväni itsestäni pellen ja säikäyttäväni miehen karkuun. Ajattelin, että tuollaisella miehellä riittää niitä nättejä nuorempia neitoja riesaksi asti ja kunhan vaan on ystävällinen minua kohtaan. Pidin tunteeni omana tietonani ja yritin vain unohtaa, vaikka miehen seurasta nautinkin. Sitten yksi kaunis päivä mies tunnustikin että hän on tässä miettinyt jo muutamia kuukausia ja ei vaan pysty enää pitämään tunteita sisällään. Keskustelun (onko varma asiasta, ymmärtääkö että ulkopuoliset eivät välttämättä suhtaudu positiivisesti ym) jälkeen päädyimme parisuhteeseen. Onnellisia olemme. Parempaa miestä ei tällä maapallolla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 kuinka paljon teillä on ikäeroa? Itse olen tuskallisen ihastunut 8 vuotta nuorempaan mieheen. Mutta en todellakaan uskalla toimia asian suhteen. Voi ku meniskin noin kun teilläkin. 

Vierailija
24/39 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa tuo sama kuin Ap:lla, 15 vuotta :)

25/39 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Olen nainen, joka ihastunut ensi näkemältä lähes 20 vuotta nuorempaan mieheen ❤❤

N-77

Olen itse syntynyt 1979 ja päiväunelmoin työpaikan 1996 syntyneestä ihanuudesta. Kaukaiseksi haaveeksi tietysti jääkin ja pidän välimme täysin ammattimaisina, mutta hitto että on kohtelias ja kivannäköinen mies.

Lienee just samaa vuosimallia tää mun ihastus. En ole yleensä ollut mikään puuma, mut hänessä on niin jotakin. 

N-77

Vierailija
26/39 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa olla nainen.

Sitten käy järkeen nämä uintireissut. Ihmettelinkin jo kuka nainen naapurinmiehen kanssa uimaan lähtee...

Hyvä ap, kannattaa tunnustaa eikä viedä harhaan. Nainen uskoo teillä olevan hyvän ystävyyden. En usko muihin tunteisiin. Olisi tehnyt jo liikkeensä mikäli niitä olisi. Tuo tulee ilmi myöhemmin eniveis joten jos yhtään välität niin kerrot. Mikäli on umpihetero niin ei jää ystävyyttä. Jää vaan mielettömän pettynyt olo kun itse ei mielen missään sopukassa ajattele noin. Itselle kävi noin. Ystävystyminen nykyään on erittäin pelottava asia. En voikaan luottaa.

Mikäli ap olisi ollut nuorempi mies niin siinäkin tapauksessa kannattais ottaa selvää. Sitten sen tietäis onko tunteita jotka on tukahduttanut tietoisesti koska ikäero.

Siis onko muka jotenkin ihmeellistä käydä uimassa naapurinsa kanssa, joka on mies? Mua kymmenen vuotta vanhempi naapuri on ollut mulle uintiseurana jo monien vuosien ajan, eikä siinä mun mielestä ole mitään erikoista.

Vierailija
27/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 30v mies ja ihastunut 45v naiseen. Asuu naapurissa ja ollaan tutustuttu ja lähennytty jne. Ei ole halausta enempää tapahtunut, mutta on kertonut elämästään ja erostaan jne. On varovainen ihminen ja hyvä niin. Häntä kiinnostaa aina vaan enemmän ja menen huomenna ekaa kertaan hänen luokse syömään, kun eilen kutsui. Hänellä alkaa loma ja minulla alkaa myös loma. Myönnän, että otin oman loman samaan aikaa kun hän, vaikka ei vielä tiedä. Huomenna kerron sen. Hänessä on vaan kaikki se mitä olen etsinyt. Hän pitää minua jotenkin pelurina ja sellaisena, että saa raksin reissuvihkoon jos pääsen ns kaataa hänet, mutta asia ei ole niin. Ymmärrän hänen varovaisuutensa. Tällä hetkellä en ajattele mitään muuta kuin häntä.

Vierailija
29/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain yksi muuttuja. Ei tuo nyt kovin paljon edes ole, joillakin voi olla yli 30 vuottakin. Ei ole takuuta että samanikäisilläkään onnistuu suhde, voi olla muita eroja liikaa. Ikä tuo usein hyviä asioita ihmiseen kuten avarakatseisuutta, viisautta ja lempeyttä. Voi hyvinkin onnistua ja kun kerran jo tunnette toista ja tunteet on. Onnea teille, itse määrittelette tunteenne, ne ei kuulu muille mitenkään.

Vierailija
30/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuuko nainen kokkaustilanteisiin? Jos laittautuu joskus, voit nostaa kulmiasi ja hymyillä "oho". Sitten seuraat, miten reagoi.

Vierailija
31/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen hana on rikki se joko soittaa putkimiehen tai laskee sellaisen miehen korjailemaan sitä josta tykkää.

Vierailija
32/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tarinan, jos ap on nainen eli lesbo.

Jos ap on mies, en usko pätkääkään.

Vierailija
33/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen hana on rikki se joko soittaa putkimiehen tai laskee sellaisen miehen korjailemaan sitä josta tykkää.

Kerrostalossa tilataan taloyhtiön huolto, kun hana vuotaa.

Tiedoksi.

Vierailija
34/39 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei missä Ikiksen raskaat solvaukset???

Ai niin nyt mies onkin nuorempi.

Vierailija
35/39 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomannut että miten röyhkeät mielipiteet tuon verran kuin ap:llä itseäni vanhemmilla naisilla on.

Ovat niin mukasuorapuheisia mutta inhottavaahan sellainen on, eikä kovin viehättävääkään.

Vierailija
36/39 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse huomannut että miten röyhkeät mielipiteet tuon verran kuin ap:llä itseäni vanhemmilla naisilla on.

Ovat niin mukasuorapuheisia mutta inhottavaahan sellainen on, eikä kovin viehättävääkään.

Eikä osa ole ihan rehellisiäkään. Leikittelevät ja antavat ymmärtää ja samaan aikaan pelaavat ikäistensä miesten kanssa ihan häpeilemättä.

Vierailija
37/39 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele hiukan vielä miten tuo kehittyy, jos tuntuu luontevalta niin halaa kun tapaatte ja katso miten hän reagoi. Tai jotain muuta hyvin kevyttä, ihan kevyt kosketus selkään. Ihan siksi kun olette jo noin paljon aikaa yhdessä viettäneet. Tottakai riski että hän pitää sinua kaverina mutta ei se nyt siltä vaikuta. 

itsellä 10v nuorempi mies ja vaikka aikaisemmin ikäero mietitytti itseä, ollaan se jo täysin unohdettu ja vaan nautitaan tästä suhteestamme ja yhteydestä mikä meillä on. Olen 45 ja hän 35v

Meillä alussa mies teki selkesti aloitteen ja homma eteni alkuun nopeasti, sitten oltiin hetki ystäviä (kummankin erosta n. vuosi ja oli ehkä jotenkin kesken ne asiat) ja parin kuukauden päästä sitten myönnettiin itselle/toiselle että me kuulutaan yhteen.

Onnea matkaan!

Vierailija
38/39 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, miten kommentoijien treffit menivät. 

Vierailija
39/39 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla, miten kommentoijien treffit menivät. 

Niinpä, useimmat ketjut ei ikinä päädy lopputulokseen ja kaikki jää aina pähkäilyn ja spekuloinnin tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan