Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ystäväperheen ainaisista ohareista?

Vierailija
30.12.2013 |

Nyt ärsyttää... olimme ajatelleet olla perheen kesken uutena vuotena. Ystäväperhe otti tuossa yhteyttä ja ehdotti, että oltaisiin uusi vuosi yhdessä. No, innostuimme asiasta ja aloin jo miettimään tarjoiluita... tänään perheen mies soitteli miehelleni ja sanoi, että tulevatkin vain käymään meillä. No, ok. Ei mennyt kuin tunti ja mies ilmoitti, eivät tulekaan ollenkaan. Ovat juhlineet niin paljon viime aikoina, että eivät jaksakaan...

Olen tosi pettynyt :(. Toki elämässä tulee välillä esteitä eikä aina sovi, vaikka on sovittu...mutta tämä ei ollut nyt eka kerta...koen, että ystävämme ei arvosta meitä...mitä mieltä te olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella epäkohteliaita ja moukkamaisia, tuollaisia ihmisiä on yhä enemmän. Sääli, että tämä juhla menee heidän takiaan vähän pieleen, mutta nyt otatte opiksi: ette kutsu heitä enää ikinä. Tuo käytös ei tule muuttumaan. Olenpa joutunut kokemaan itsekin samaa ja lopulta on helpottanut ottaa hajurakoa.

Vierailija
2/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että niillä ei oo parisuhde kunnossa, et kestäisivät lähtee kyläileen. Meidän yks kaveriperhe on tällanen...tai siis oli ja nyt eronneet ihan vastikää. Aina suunnittelemassa menoja pitemmän päähän, mut sitten perutaan kun ei oo rahaa ja tekeekin nyt mieli olla perheen kesken..no myöhemmin selvis että äijä ryyppäs rahat ja siks ne tapaamiset sitten aina peruttiin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ystäväperheitä... Meidän yks ystäväperhe oli tulossa käymään ja olin jo kattanut kaiken ulos ja tietenkin leiponut kun he niin pitivät tuoreista tarjoiluistani. Odotimme jos jonkin aikaan kunnes pyysin miestäni soittamaan että ovathan kuitenkin tulossa vaikka kestää. No ei sitten olleet tulossa. Olivat lähteneet Särkänniemeen kun oli niin kaunis ilma... Ja vastaavanlaisia ohareita he ovat tehneet nyt nelisen kertaa.. En tosin leivo enää mitään heitä varten..

Vierailija
4/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli soitat sinne emännälle ja sanot että emäntä lapsineen voisi tulla kun mies lähtee baariin?

Vierailija
5/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis pöyristyttävän itsekästä käytöstä mielestäni. Meillä on aina mukavaa, kun olemme yhdessä... viimeksi, kun vastaavia ohareita tapahtui laitoimme heidät jäähylle ja ihan suoraan sanottiin, että on turha sopia mitään, kun sopimuksiin ei voi luotta... tämän jälkeen sujuikin taas hyvin, mutta nyt tämä tuli taas ihan yllätyksenä :(. Ap

Vierailija
6/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ehkä haittaisi peruutus, kun et kuitenkaan ollut mitään ehtinyt hankkia.

Eikä kyseessä mikään isompi juhla.

Vierailija
7/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:57"]

Minua ei ehkä haittaisi peruutus, kun et kuitenkaan ollut mitään ehtinyt hankkia.

[/quote] Kysymys kuitenkin kuului, arvostaako kaveripariskunta heitä.

Vierailija
8/8 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:57"]Minua ei ehkä haittaisi peruutus, kun et kuitenkaan ollut mitään ehtinyt hankkia.

[/quote]

Mutta aloittaja oli varautunut siihen, että heillä on suunnitelmia uudelle vuodelle ja he odottivat innolla tulevia illanistujaisia. Kyllä itseäni harmittaisi tosi paljon ja olisin todella pettynyt tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi