Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jolla ei ole kertakaikkiaan MITÄÄN homoja vastaan!

Vierailija
22.07.2006 |

Ilmottaudun. Ei sitten mitään vastaan. Pääasiassa aivan ihania ihmisiä. T 23 v typy hetero

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lesboja eikä homoja, eikä transuja eikä ketään ihmistä vastaan!!!!

äiti 26 v

Vierailija
2/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävänikin on homo, aivan mahtava ihminen:)

25v nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 29, pari mukuaa ja mies

Vierailija
4/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele ihmisiä sellaisten asioiden takia, joille kukaan ei voi mitään, kuten seksuaalinen suuntautuminen, ihonväri, pituus, paino jne jne. Ihmisen luonne ja " kemia" ratkaisee pidänkö vai enkö pidä jostain ihmisestä.

Vierailija
6/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät kuulu homoperheisiin. Piste.

Vierailija
7/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikin hänellä on, lespo naisen kanssa.

Vierailija
8/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kasvatettu niin, että meillä ei ole oikeutta arvostella ketään uskonnon, sukupuolisen suuntauksen, ulkonäön tai sosiaalisen statuksen perusteella.

Vierailija
9/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään heteroita.

Ja jotkur heterot on ääliöitä, jotkut mukavia ja tämä pätenee myös homoseksuaaleihin, vaikken heitä kovin montaa tunnekaan.

Itse olen 37v heteronainen

Vierailija
10/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minun napaani kaiva toisten suuntautumiset. En ole koskaan ajatellut, että heitä vastaan edes voisi mitään olla, t. äiti 46-v.

Vierailija
11/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v naimisissa oleva heteroäiti

Vierailija
12/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas suoraan sanottuna debiiliä julistaa tuolla tavalla. Eikö homoseksuaalien joukossa voi muka olla epämiellyttäviä tai inhottavia ihmisiä?

Vierailija
13/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en arvota ihmisiä seksuaalisen suuntauksen, ihonvärin, uskonnon, koulutuksen tai minkään muunkaa perusteella.

Se, että en jostain pidä johtuu aivan muista asioista, kuten esim. typeryydestä, ilkeydestä, ahdasmielisyydestä, epärehellisyydestä...

Vierailija
14/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio-oikeuden vastustajat voivat hetken aikaa miettiä vastustavatko myös perheensisäistä adoptiota. Ellei sitä sallita, voi käydä esim. niin, että biologisen vanhemman kuollessa se toinen vanhempi, jonka lapsi on mahd. koko elämänsä ajan kokenut toiseksi vanhemmakseen, onkin lain edessä yhtäkkiä täysin vieras ihminen ja lapsi otetaan huostaan ja sijoitetaan uudelleen. Siis miettikää, jos teidän lapsellenne tehtäisiin näin.

Jeesustelijat voivat toki sanoa sanoa, että ei-heteroperheissä lapsia ei pitäisi lainkaan olla, mutta fakta on että heitä on ja tulee aina olemaan (ellei ryhdytä vaikkapa pakkosterilisaatioihin, minkä jälkeen yhteiskuntamme alkaisikin olla jo aika ikävä paikka).

Mutta siis, ei minua kenenkään seksuaalinen suuntautuminen hetkauta. Lapsestani toivon heteroa, koska se olisi hänelle helpointa - mieheni taas toivoo, että lapsesta tulisi vähintään bi. :)

t. miehen kanssa onnellisesti naimisissa oleva yhden lapsen 29-v. bi-äiti

Vierailija
15/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuuntelee euroviisuja päivät yöt. ei sitä oikeesti kestä.

Vierailija
16/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ne kuuntelee euroviisuja päivät yöt. ei sitä oikeesti kestä.

Vierailija
17/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onpas suoraan sanottuna debiiliä julistaa tuolla tavalla. Eikö homoseksuaalien joukossa voi muka olla epämiellyttäviä tai inhottavia ihmisiä?

Mutta eihän epämiellyttävästä ihmisestä epämiellyttävää tee homous, kuten ei miellyttävääkään? Sehän tässä kai oli ideanakin, että hyväksyykö homoseksuaalisuuden, ei että tykkääkö hillittömästi jokaisesta homoseksuaalista.

Vierailija
18/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, ei minua kenenkään seksuaalinen suuntautuminen hetkauta. Lapsestani toivon heteroa, koska se olisi hänelle helpointa - mieheni taas toivoo, että lapsesta tulisi vähintään bi. :)

t. miehen kanssa onnellisesti naimisissa oleva yhden lapsen 29-v. bi-äiti

[/quote]

Vierailija
19/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ystäväni elämän varrelta ovat homoja tai lesboja. Olipa entinen kihlattunikin homo, ja se oli vähän surullinen juttu. Mutta kiva mies kuitenkin, ja vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin tiedämme aina, mitä toiselle kuuluu. Olen ymmärtänyt, että olimme molemmat sellaisessa vaiheessa (ja siis nuoria), että asiat olivat vasta muotoutumassa - ja että minä en tehnyt hänestä homoa!

Myös sen olen saanut syvällisesti ymmärtää, ettei kyse ole valinnasta. Vasta oman perheeni kautta olen lopullisesti päässyt sinuiksi myös oman heterouteni kanssa, aiemmin olin lähinnä aseksuaalinen.

Ja Ähläm Sählämkin alkaa ihan kohta, joten pian päästään taas fanittamaan \o/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä