Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii koko ajan lisää lapsia.

Vierailija
22.07.2006 |

Aina kun myönnyn vielä yhteen, hän vannoo sen olevan viimeinen ja lupaa olla ruinaamatta. Sitten jo raskausaikana hän alkaa puhua että " sitten kun saamme seuraavan lapsen" ja " sitten kun olet taas raskaana" " tehdään näitä niin kauan kunnes tulee taas tyttö" jne.

Mitä ihmettä tässä pitäisi nyt tehdä? Meillä on kohta kolme lasta, enkä ole edes koskaan ylipäätään halunnut lapsia!

Ehdotuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää kestä tuota ronkumista :(

ap

Vierailija
2/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan löydy saman ongelman kanssa painivia :(

Jos kysyisin että miten saada mies suostumaan vielä yhteen lapseen niin olisin saanut jo sata vastausta, vähintään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muuten keskustelleet aiheesta ennenkö menitte naimisiin?

Vierailija
4/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi otit alunperinkään miehen, joka haluaa lapsia.

Vierailija
5/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on isommassa sisarussarjassa itse kasvanut. Minä taas en jaksa olla raskaana, koska raskaudet ovat minulle tosi väsyttäviä (oksennusta 4 kk ym.). Kaksi raskautta saa siis mielestäni riittää, mutta toki uskon että mies haaveilisi enemmästäkin. Tosin velvoitan häntä myös paljon lastenhoitoon, joten hän on alkanut itsekin jo puhua että ehkä kaksi on tarpeeksi.. Ja onhan tuo taloudellinenkin puoli.

Vierailija
6/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ekan lapsen jälkeen ongelma on konkretisoitunut - ja siis eka lapsi oli " vahinko" , mies muka unohti kumin ja minä superhedelmällisenä pamahdin heti paksuksi!

ap

Vierailija
7/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vasta ekan lapsen jälkeen ongelma on konkretisoitunut - ja siis eka lapsi oli " vahinko" , mies muka unohti kumin ja minä superhedelmällisenä pamahdin heti paksuksi!

ap

Vierailija
8/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja miksi otit alunperinkään miehen, joka haluaa lapsia.

Vierailija
9/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskokoon ken tahtoo. voithan aina erota vai mitä...

Vierailija
10/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkion kokeiltu, mikään ei käy. Kun laitatin kierukan, se piti ottaa heti pois koska menkkojen aikaan en päässyt sängystä ylös kun koski.

Olen siis miehen armoilla tässä asiassa, kurjaa.

En tiennyt silloin kun menimme yksiin että mies haluaa loputtomasti lapsia. Enkä usko että hän itsekään tiesi, hänestä on tullut kestovauvakuumeinen vasta nyt +30 vuotiaana.

ap

Vierailija
11/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikkion kokeiltu, mikään ei käy. Kun laitatin kierukan, se piti ottaa heti pois koska menkkojen aikaan en päässyt sängystä ylös kun koski.

En tiennyt silloin kun menimme yksiin että mies haluaa loputtomasti lapsia. Enkä usko että hän itsekään tiesi, hänestä on tullut kestovauvakuumeinen vasta nyt +30 vuotiaana.

ap

Vierailija
12/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
13/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeestiko sun mies onnistuu tökkimään sua ilman että huomaat.

Asiattomat kommentit siksi, että kesti sulla aika kauan, ennen kuin keksit tuon, että mikään ehkäisy ei muka käykään...

Vierailija
15/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei näes tökitä ilman lupaa

Vierailija
16/17 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen! Olisipa mullakin joku, joka haluaisi lisää lapsia mun kanssa. Kaksi lasta ennestään ja kolmannen tahtoisin vielä joskus, mutta alkaa aika käydä vähiin. Paha sitä on yksin tehdä ja varsinkaan kasvattaa.

Vierailija
17/17 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pariskunnalla on 9 lasta, ja kuulemma tekevät vielä kymmenennen. Nainen ei ollut kuulemma koskaan haaveillut enemmästä kuin kolmesta lapsesta, mutta mies on saanut ympäripuhuttua. Toki nainen on onnellinen jokaisesta lapsestaan, jonka he ovat saaneet.

Heillä on tosin jo kaksi vanhinta lasta muuttanut jo pois kotoa ja kolmas lähtee nyt eri paikkakunnalle opiskelemaan. Eli kotiin jää " vain" kuusi lasta.

Tämä pariskunta ei ole lestadiolaisia.

Ja vielä ap:lle

Minä voisin ottaa miehesi itselleni. Odotan nyt neljättä lastani, sain vaivoin mieheni suostumaan tähän neljänteen.

Kuitenkin haluaisin vielä ainakin 2-4 lasta.. Mutta mieheni on sitä mieltä, että tämä on ehdottomasti viimeinen.

Ei siis minun auta muu, kuin hyväksyä se, että tämä on viimeinen raskauteni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi