Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle flirttaileva keski-ikäinen nainen? Onko mahdollista edes?

Vierailija
08.10.2020 |

Mistä tunnistan, flirttaileeko nainen minulle vai onko vain ystävällinen? Minua on jäänyt hieman vaivaamaan yksi ihminen, joka käyttäytyi mielestäni hyvin flirttailevasti minua kohtaan ja vaikutti normaalia kiinnostuneemmalta, vaikka hän itse on naimisissa kuitenkin ja ilmeisesti heterosuhteessa. Mikä selittäisi epätavallisen "fyysisen" ja flirttailevan olemuksen naisen taholta naista kohtaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on kiinnostunut myös naisista, vaikka hän on varattu?

Varatut voivat olla kiinnostuneita, mutta minua varatut eivät kiinnosta.

Vierailija
2/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan luulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan luulet.

Mutta mistä siis voisin varmistua hänen tunteistaan? Hän välillä iskee silmää, katselee pitkään, koskettaa jne. Ehkä kuvittelen omiani hänen motiiveistaan, mutta siksipä koetankin kysyä arviota.

Vierailija
4/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt vaivaamaan eli kauanko tästä on? Mitä sitä enää miettimään jos silloin ei tapahtunut mitään sen kummempaa?

Vierailija
5/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt vaivaamaan eli kauanko tästä on? Mitä sitä enää miettimään jos silloin ei tapahtunut mitään sen kummempaa?

Muutamia vuosia sitten tapahtui. Ehdin ihastua syvästi.

Vierailija
6/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektiossa itsessä ahdistavana tai ei-hyväksyttynä koettu tiedostamaton impulssi tai piirre heijastetaan toiseen ihmiseen. Kun omat seksuaaliset impulssit projisoidaan toisiin ihmisiin, ei seksuaalisten asioiden tietoinen ajattelu tunnu niin ahdistavalta, onhan kyse muiden ihmisten seksuaalisuudesta, ei omasta seksuaalisuudesta.

Vierailija
7/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Projektiossa itsessä ahdistavana tai ei-hyväksyttynä koettu tiedostamaton impulssi tai piirre heijastetaan toiseen ihmiseen. Kun omat seksuaaliset impulssit projisoidaan toisiin ihmisiin, ei seksuaalisten asioiden tietoinen ajattelu tunnu niin ahdistavalta, onhan kyse muiden ihmisten seksuaalisuudesta, ei omasta seksuaalisuudesta.

Fakta on silti se, että se nainen käyttäytyi epätavallisen fyysisesti, tosin on mahdollista, että hän koskettelee kaikkia, iskee silmää ja tulee tosi lähelle. En ole kokenut vastaavaa kenenkään muun kanssa ja ainakaan kukaan julkilesbo tai -bi ei ole kiinnostunut minusta koskaan. Miehet sen sijaan kylläkin.

Vierailija
8/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole varmaan kukaan ei-sukulainen tai ei-kaveri naispuolinen koskettanut kouluaikojen jälkeen, jos kampaajia ja kosmetologeja ei oteta mukaan. Jos joku mies käyttäytyisi samoin, niin olisi ihan selvää, että se mies on kiinnostunut. Tosin naiset muutenkin käyttäytyvät eri tavalla. Mikä voisi selittää sellaisen käytöksen, jos se oli täysin epäseksuaalista?

Vierailija
9/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ole varmaan kukaan ei-sukulainen tai ei-kaveri naispuolinen koskettanut kouluaikojen jälkeen, jos kampaajia ja kosmetologeja ei oteta mukaan. Jos joku mies käyttäytyisi samoin, niin olisi ihan selvää, että se mies on kiinnostunut. Tosin naiset muutenkin käyttäytyvät eri tavalla. Mikä voisi selittää sellaisen käytöksen, jos se oli täysin epäseksuaalista?

Ei edes halannut?

Vierailija
10/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on silti se, että se nainen käyttäytyi epätavallisen fyysisesti, tosin on mahdollista, että hän koskettelee kaikkia, iskee silmää ja tulee tosi lähelle. En ole kokenut vastaavaa kenenkään muun kanssa ja ainakaan kukaan julkilesbo tai -bi ei ole kiinnostunut minusta koskaan. Miehet sen sijaan kylläkin.

Minä olen kyllä bi, mutta en todellakaan tunne lähes ikinä seksuaalista vetoa. Sen sijaan halailen paljon, tuttuja ja tuntemattomia. Varsinkin naisilla on hassu tapa halata ”pelkällä yläkropalla”, kuin peläten tuoda koko vartaloaan/olemustaan halaukseen. Siinä sitten kurotellaan perse pitkällä. Minä menen halaukseen kokonaan, vartalo kiinni, lujasti. Siinä ei ole mitään seksuaalista, mutta rohkeutta ja ihmisyyttä sekä itsetuntemusta siinä on paljon. Eikä se ole flirttiä.

Vierailija
11/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes halannut?

Ei ole muistaakseni edes halannut kukaan noiden kategorioiden ulkopuolelta. Eikä koskettamisessa tässä tapauksessa ollut halaamisesta kyse ja miellän halaamisen hyvinkin neutraaliksi.

Vierailija
12/14 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä bi, mutta en todellakaan tunne lähes ikinä seksuaalista vetoa. Sen sijaan halailen paljon, tuttuja ja tuntemattomia. Varsinkin naisilla on hassu tapa halata ”pelkällä yläkropalla”, kuin peläten tuoda koko vartaloaan/olemustaan halaukseen. Siinä sitten kurotellaan perse pitkällä. Minä menen halaukseen kokonaan, vartalo kiinni, lujasti. Siinä ei ole mitään seksuaalista, mutta rohkeutta ja ihmisyyttä sekä itsetuntemusta siinä on paljon. Eikä se ole flirttiä.

Ei ollut kyse halaamisesta. Itse halaisin tarvittaessa tosi ujosti ja etäisesti. Olen saanut tämän palstan perusteella sellaisen käsityksen, että naiset harvemmin tuntevat seksuaalista vetoa keneenkään muuhun kuin puolisoonsa muutenkaan. Itse ehkä olen sitten jonkin sortin nymfo, kun itse kyllä tunnen vähän helpommin vetoa (tai ainakin silloin tällöin tunnen). Mitään suhteita tai muutakaan läheisyyttä ei minulla ole ollut vuosikausiin.

Vierailija
13/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille naisille voi flirttailla vitsillä.

Vierailija
14/14 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on työkuvioissa pari tuttua naista, ei omasta työyhteisöistä vaan verkostoista, jotka ovat koko ajan iholla. Ei ole tullut mieleenkään kuvitella, että se liittyisi jotenkin juuri minuun vaan että he vain ovat luonteeltaan sellaisia. Tekevät sitä kaikille muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä