Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon te yliopisto- ja korkeakouluopiskelijat olette nyt

Vierailija
08.10.2020 |

Vanhempienne luona ja kuinka paljon opiskelupaikkakunnalla? Minkä verran lähiopetusta? Myös opiskelijoitten vanhemmat vastaisitteko.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 80% opiskelupaikkakunnalla, 15% miehen luona ja 5% vanhempien luona. 100% opinnoista etänä, työskentelen opintojen ohessa ja se taas aina työpaikalla. Vanhemman luona vietetty aika ei juuri ole koronasta muuttunut, joskin keväällä tuli taukoa.

Vierailija
2/7 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotona olen koko ajan samalla paikkakunnalla missä opinnot. 73v isän luokse en viitsi mennä.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että monet nuoret ovat nyt aika paljon vanhempiensa luona, kun opinnot on etänä. Ankeaa olla pitkiä aikoja pelkästään opiskelukämpässä yksin. Varsinkin ensimmäisen vuoden opiskelijalle, joka muuttanut uudelle paikkakunnalle, eikä tunne ketään.

Vierailija
4/7 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla miksi ap tätä kyselee?

Vierailija
5/7 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona melkein koko ajan koska biologiset vanhemmat on eronnu 16 vuotta sitten ja yks läsnäolokerrallinen kurssi viikossa sekottaa nyt pakkaa tänä syksynä. Tosin tänään oon menossa viikonlopuksi äidin luo Etelä-Pohjanmaalle. Pitäis varmaan nyt syksyllä käyä enemmänkin varsinkin iskän puolen mummolassa kattomassa mummoa ja ukkia sillä he eivät ole enää elämänsä parhaimmassa kunnossa siellä maalaistalossa. T: M26

Vierailija
6/7 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aina, vanhempien luona käyn ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Ei oo yhtään lähiopetusta.

Vierailija
7/7 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston kurssit ovat käytännössä kaikki etänä, äitiä en ole nähnyt viime joulun jälkeen sillä hän kuuluu riskiryhmään monessakin mielessä enkä viitsisi tuoda "tuliaisia". En omista autoa, joten julkisilla liikkuessa altistuu väkisinkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä